XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.381
Over mensen wegzetten gesproken, hierboven noem je mensen met een andere mening dan jij:
- sheep;
- complete r**ards;
- simpelen der geest;
- gevoelig voor staatspropaganda.

Laat even zien waar @Steks of ik mensen met andere ideeën zo bestempelen.
Maar jij volgde toch niet het staatsnarratief zei je? Waarom voel jij je dan aangesproken?

Ik had het duidelijk over iedereen die voor de propaganda trucjes valt. Net zoals al die pro vaccinatie r**ards die riepen dat ongevacccineerden een gevaar voor de samenleving vormen.

Die shit zal ik nooit vergeten, laat staan vergeven.

Op basis waarvan vinden "we" eigenlijk dat Baudet een Putin Puppet is? En dan niet verwijzend naar allerlei twitter trolls maar gewoon in eigen woorden?

@Mentat
@Steks
Over mensen wegzetten gesproken, hierboven noem je mensen met een andere mening dan jij:
- sheep;
- complete r**ards;
- simpelen der geest;
- gevoelig voor staatspropaganda.

Laat even zien waar @Steks of ik mensen met andere ideeën zo bestempelen.
Hoezo word ik nou elke keer getagged?

• #7.384
Je had het over een media hetze. waarom je er een ander politiek figuur bij moet halen snap ik ff niet. er zijn er wel meer daar in den haag die het spoor bijster zijn
Jii had het over niet sporen. Ik zeg dat er wel meer niet sporen. Dat maakt men nog geen puppet van Putin, zie Rob Jetten.

Hoezo word ik nou elke keer getagged?
Omdat jij één van de weinigen bent die je in deze pro-Poetin echoput weleens anders uitlaat.

(En met pro-Poetin echoput bedoel ik de algehele tendens in dit topic, voor er weer Calimero's gekwetst zijn)

Jii had het over niet sporen. Ik zeg dat er wel meer niet sporen. Dat maakt men nog geen puppet van Putin, zie Rob Jetten.
Rob Jetten spoort inderdaad op een heel andere manier niet dan Putin-fan Baudet.

Een andere overeenkomst die ik zie is dat ze beiden het verhaal wat ze vertellen het geloven, maar dat het ze goed uitkomt.

• #7.388
Omdat jij één van de weinigen bent die je in deze pro-Poetin echoput weleens anders uitlaat.

(En met pro-Poetin echoput bedoel ik de algehele tendens in dit topic, voor er weer Calimero's gekwetst zijn)
De algehele tendens in dit topic is pro-Poetin? Volgens mij is het redelijk verdeelt op het forum en in dit topic.

Waarom is de tendens pro-Poetin? Omdat er veel zijn die niet meegaan in het narratief van het westen? Denk dat er genoeg posts met enige nuance te vinden zijn die gewoon rationeel zijn en niet per definitie voor of tegen de een of de ander zijn, maar gewoon proberen een voorstelling te maken van de situatie aldaar. Dat maakt het topic voor mij interessant, omdat er links en rechts echt wel een aantal leden zijn die met waardevolle informatie komen, die je in de reguliere media nooit zal tegenkomen. En dan kom ik meteen bij mijn punt; omdat enige kritische noot tegen het narratief meteen als pro-Putin wordt weggezet. Zo hoef je dus ook nooit te discussiëren over lastige onderwerpen zoals deze, omdat je de andere standpunten en visies weigert te accepteren in hun bestaansrecht.

• #7.391
Waarom is de tendens pro-Poetin? Omdat er veel zijn die niet meegaan in het narratief van het westen? Denk dat er genoeg posts met enige nuance te vinden zijn die gewoon rationeel zijn en niet per definitie voor of tegen de een of de ander zijn, maar gewoon proberen een voorstelling te maken van de situatie aldaar. Dat maakt het topic voor mij interessant, omdat er links en rechts echt wel een aantal leden zijn die met waardevolle informatie komen, die je in de reguliere media nooit zal tegenkomen. En dan kom ik meteen bij mijn punt; omdat enige kritische noot tegen het narratief meteen als pro-Putin wordt weggezet. Zo hoef je dus ook nooit te discussiëren over lastige onderwerpen zoals deze, omdat je de andere standpunten en visies weigert te accepteren in hun bestaansrecht.
Jezus wat ben jij een putin lover.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Jezus wat ben jij een putin lover.

Ik kreeg gisteren deze unieke foto van hem :heart:

1688721378383.png

Volgens mij heeft Thierry's verhaal hem alleen windeieren gelegd. Dus hoe komt die mening hem precies goed uit?
Volgens mij verdient Thierry bakken met geld aan zijn windhandel, zie de ophef over verzwegen inkomsten en allerlei aan FVD gelieerde BV's.

Waarom is de tendens pro-Poetin? Omdat er veel zijn die niet meegaan in het narratief van het westen? Denk dat er genoeg posts met enige nuance te vinden zijn die gewoon rationeel zijn en niet per definitie voor of tegen de een of de ander zijn, maar gewoon proberen een voorstelling te maken van de situatie aldaar. Dat maakt het topic voor mij interessant, omdat er links en rechts echt wel een aantal leden zijn die met waardevolle informatie komen, die je in de reguliere media nooit zal tegenkomen.
Grotendeels mee eens, maar de meningen zijn overwegend anti-westers, pro-putin narratief, vandaar het woord tendens.
En dan kom ik meteen bij mijn punt; omdat enige kritische noot tegen het narratief meteen als pro-Putin wordt weggezet. Zo hoef je dus ook nooit te discussiëren over lastige onderwerpen zoals deze, omdat je de andere standpunten en visies weigert te accepteren in hun bestaansrecht.
Dit zie ik toch echt omgekeerd, als je niet het pro-Putin verhaal volgt word je weggezet als "schaap" en alles wat Rusland doet is goed en mooi en prachtig.

Een paar pagina's terug heb ik een Baudet filmpje bekeken en van commentaar voorzien, zoek anders eens opwat daar de reactie op was.

• #7.396
Volgens mij verdient Thierry bakken met geld aan zijn windhandel, zie de ophef over verzwegen inkomsten en allerlei aan FVD gelieerde BV's.
Zie de ophef? :roflol:

Idd, zie 'de ophef'. Want waar is alle ophef bij andere politici met verzwegen neveninkomsten, belangenverstrengelingen, etc? VVD staat al jaar en dag aan de top als meest corrupte partij van Nederland.

Maar Thierry, die zijn mening verkondigt in woord en papier, is het probleem want hij houdt er andere belangen op na.

Hoe gaat het eigenlijk met Pechtold's penthouse? Je weet wel, het penthouse dat hij kreeg van die Canadees na het CETA debakel.

• #7.397
@Mentat maar waarom vind jij Thierry nou precies een puppet van Putin?

Zie de ophef? :roflol:

Idd, zie 'de ophef'. Want waar is alle ophef bij andere politici met verzwegen neveninkomsten, belangenverstrengelingen, etc? VVD staat al jaar en dag aan de top als meest corrupte partij van Nederland.

Maar Thierry, die zijn mening verkondigt in woord en papier, is het probleem want hij houdt er andere belangen op na.
Geen idee waar jij vandaan haalt dat belangenverstrengeling en neveninkomsten bij andere partijen géén probleem zijn voor mij?

Niet iedereen die om allerlei redenen tegen Baudet is, keurt het gedrag en gedoe bij andere partijen wel goed.

Waarom toch zo zwart-wit.

• #7.399
Ik vind Rutte bijv. een WEF puppet. Maar ik kan tal van voorbeelden geven waarom ik dat vind.

Grotendeels mee eens, maar de meningen zijn overwegend anti-westers, pro-putin narratief, vandaar het woord tendens.

Dit zie ik toch echt omgekeerd, als je niet het pro-Putin verhaal volgt word je weggezet als "schaap" en alles wat Rusland doet is goed en mooi en prachtig.

Een paar pagina's terug heb ik een Baudet filmpje bekeken en van commentaar voorzien, zoek anders eens opwat daar de reactie op was.

Ik zeg ook nergens dat het omgekeerde in dit topic onbestaand is.

Terug
Naar boven