Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

IMG-20220227-WA0081.jpg

😌

Hardoplachs
Screenshot_20220227-190015_Samsung Internet.jpg

.

Laatst bewerkt:
We hebben een leger om Nederland te verdedigen. Niet om het achteloos in te zetten in een conflict dat vooralsnog niet ons conflict is. En al helemaal omdat iemand dat zegt, die het niet de moeite waard vindt om zelf te gaan. Beetje makkelijk om dan voor anderen te beslissen dat zij hun leven wel moeten riskeren voor jouw ideeën.
Wat lul je nou, de kern van militair zijn is bevelen opvolgen van mensen hoger in hiërarchie, of je het er nou op persoonlijke titel mee eens bent of niet.

• Topic Starter Topic Starter
Dus je kent hem
Jij denkt dat jij een kans maakt tegen de Spetsnaz? LOL, jullie pussies krijgen al een hartverzakking bij de gedachte.

Ging overigens meer over het feit hoe ze daar gehard worden. Kunnen veel linkse feministische mietjes van tegenwoordig lering uit trekken.
Die Spetsnaz zijn een stelletje f**gots vergeleken met onze Nederlandse stijder Jo Bonten

Wat lul je nou, de kern van militair zijn is bevelen opvolgen van mensen hoger in hiërarchie, of je het er nou op persoonlijke titel mee eens bent of niet.
Dat betekent nog niet dat je militairen domme bevelen moet geven.

En als je als bevelhebber niet beseft dat daarheen gaan enorme geopolitieke en persoonlijke consequenties heeft, is het een dom besluit.

Ik ben niet boos, ik zeg gewoon wat ik van iemand vind die meent alles te kunnen zeggen en maken hier.
En daarom voel jij je geroepen om de boel te komen redden? En wie ben jij dan? De internetpolitie?

Dus je kent hem
Die Spetsnaz zijn een stelletje f**gots vergeleken met onze Nederlandse stijder Jo Bonten

:roflol::roflol::roflol:En alsnog indrukwekkender dan de gemiddelde dbb keyboard warrior die denkt beter/sterker te zijn dan Russische special forces.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven