Eagleone
Cool Novice
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Turkey’s Erdogan says Ukraine deserves NATO membership | CNN
Ukraine deserves to have NATO membership, Turkish President Recep Tayyip Erdogan said, following talks with Ukrainian President Volodymyr Zelensky that Russia said it was closely watching.amp.cnn.com

Dat gekonkel van Erdogan is inderdaad geen touw aan vast te knopen.Dus Turkije is het niet eens dat Zweden lid wordt, maar zou het prima vinden als Oekraïne lid wordt![]()
Kun je beide stellingen toelichten? Waarom denk je dat? Poetin hoopte verdeeldheid te zaaien, maar de eensgezindheid binnen EU en NAVO lijkt alleen maar te zijn toegenomen. Het tegenovergestelde dus van wat jij voorziet.De Oeks worden nooit lid van NAVO als je het mij vraagt. De vraag is of er überhaupt nog een NAVO is straks.
Ik weet niet wat de visie van Oekraïne op de PKK is.Dus Turkije is het niet eens dat Zweden lid wordt, maar zou het prima vinden als Oekraïne lid wordt![]()
Dat gekonkel van Erdogan is inderdaad geen touw aan vast te knopen.
Kun je beide stellingen toelichten? Waarom denk je dat? Poetin hoopte verdeeldheid te zaaien, maar de eensgezindheid binnen EU en NAVO lijkt alleen maar te zijn toegenomen. Het tegenovergestelde dus van wat jij voorziet.
Die "ruk naar rechts" is al gaande, maar in het TK-topic -waar ik daar van de week een politico-artikel over linkte- heb ik geleerd dat het uiteindelijk toch allemaal "WEF-puppets" zijn. Meloni heeft immers nog steeds niet boten met migranten getorpedeerd.Je bedoelt daarmee denk ik de zittende regeringen? Het volk zal namelijk voor het overgrote deel de woke deugers en groene religie aanhangers wegstemmen bij de volgende verkiezingen. Een beweging naar centrum rechts ga je in heel Europa zien. Denk je echt dat Duitsland blij is met de ontmanteling van hun industriële hart? Of dat Frankrijk echt in de fik staat vanwege het doodschieten van een 17 jarige? Europa begint langzaam te ontvlammen en dat is niet omdat we allemaal graag die oorlog in Oekraïne zien voortbestaan.
Die "ruk naar rechts" is al gaande, maar in het TK-topic -waar ik daar van de week een politico-artikel over linkte- heb ik geleerd dat het uiteindelijk toch allemaal "WEF-puppets" zijn. Meloni heeft immers nog steeds niet boten met migranten getorpedeerd.
En of er een Oekraïne is 😅.Dus Turkije is het niet eens dat Zweden lid wordt, maar zou het prima vinden als Oekraïne lid wordt
De Oeks worden nooit lid van NAVO als je het mij vraagt. De vraag is of er überhaupt nog een NAVO is straks.
Leg mij dan even uit wat Meloni beter kan doen op migratie, ze komen aan op de Italiaanse kust?Ik heb daar verder geen onderzoek naar gedaan, maar zeggen dat het allemaal wef puppets zijn, lijkt me niet gestrookt op de waarheid, maar eerder enkele situaties waarin dat zo is of lijkt. Meloni doet het op immigratie niet heel goed nog nee. Maar volgens mij staat ze niet aan de kant die graag wil dat Oekraïne in de NAVO komt, of dat die oorlog tot in den treure moet worden gevoerd, zo de wenken bedienend van enkel USA.
Leg mij dan even uit wat Meloni beter kan doen op migratie, ze komen aan op de Italiaanse kust?

Dat heeft niet zozeer met Oekraïne zelf te maken maar meer met 't feit dat ze in landen zoals 't onze voor de rest van hun leven geen ruk meer hoeven te doen en toch geld zat hebbenDat land is als natie toch al helemaal niks meer? Van 32mio naar nu nog 20mio inwoners? Waarvan het overgrote deel van de gevluchte mensen aangeeft nooit meer terug te zullen gaan.

Dat heeft niet zozeer met Oekraïne zelf te maken maar meer met 't feit dat ze in landen zoals 't onze voor de rest van hun leven geen ruk meer hoeven te doen en toch geld zat hebben![]()
Dan zijn doe keuzes er dus eigenlijk niet.Keuzes te over alleen ligt dat moreel en ethisch allemaal erg gevoelig.
Italië heeft best veel kust, als nu ergens een Europese, of desnoods een EU-, aanpak waardevol zou kunnen zijn, dan is het bij het bewaken van de buitengrenzen en een beleid om de mensensmokkel tegen te gaan.Denk dat zulks lastig is als vrouw zijnde. Of je moet @Gremlin heten, die had allang een groot hek om Italië geplaatst als leider van de laars![]()
Dat land is als natie toch al helemaal niks meer? Van 32mio naar nu nog 20mio inwoners? Waarvan het overgrote deel van de gevluchte mensen aangeeft nooit meer terug te zullen gaan.
Met minimaal 220V 🤫Keuzes te over alleen ligt dat moreel en ethisch allemaal erg gevoelig. Denk dat zulks lastig is als vrouw zijnde. Of je moet @Gremlin heten, die had allang een groot hek om Italië geplaatst als leider van de laars![]()
Zoals frontex en de Nederlandse directeur?Italië heeft best veel kust, als nu ergens een Europese, of desnoods een EU-, aanpak waardevol zou kunnen zijn, dan is het bij het bewaken van de buitengrenzen en een beleid om de mensensmokkel tegen te gaan.
> 100mA
Ja.
Ik denk dat de meerderheid wel inziet dat de transitie onvermijdelijk is.Denk je echt dat Duitsland blij is met de ontmanteling van hun industriële hart?
Nee, volgens mij vanwege de kansongelijkheid en het racisme in de banlieues.Of dat Frankrijk echt in de fik staat vanwege het doodschieten van een 17 jarige?
Ik zie niet in hoe dit zou leiden tot het failliet van de NAVO.Het volk zal namelijk voor het overgrote deel de woke deugers en groene religie aanhangers wegstemmen bij de volgende verkiezingen. Een beweging naar centrum rechts ga je in heel Europa zien.