MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Oekraine toevoegen aan de EU lijkt me echt zo ongeveer de enige stap die we kunnen zetten die echt 100% kans geeft dat die bedoeling fout gaat.

Dat niet alleen, Oekraïne überhaupt laten toetreden tot de EU is zo ongeveer het slechts denkbare wat je kunt doen. Vergelijkbaar met een land als Albanië. Oh wacht :emo:

Dat niet alleen, Oekraïne überhaupt laten toetreden tot de EU is zo ongeveer het slechts denkbare wat je kunt doen. Vergelijkbaar met een land als Albanië. Oh wacht :emo:
Ja precies, dit is wel echt de way to go als je wilt dat de hele EU direct mee zo'n conflict in gesleurd wordt...

• Topic Starter Topic Starter
Dus op het moment dat Putin besluit vredesbesprekingen te houden met Zelensky komt dat domme EU wicht met deze uitspraken. Die vredesbesprekingen zijn het raam uit.

De enige reactie die ik nu verwacht van Putin is dat hij all in gaat.

Op dit tempo zit ik binnenkort in Portugal.

Dus op het moment dat Putin besluit vredesbesprekingen te houden met Zelensky komt dat domme EU wicht met deze uitspraken. Die vredesbesprekingen zijn het raam uit.

De enige reactie die ik nu verwacht van Putin is dat hij all in gaat.

Op dit tempo zit ik binnenkort in Portugal.

Waarom Portugal?

• Topic Starter Topic Starter
Omdat als het echt WWIII zou worden en je krijgt een massale mobilisatie dan zit ik liever lekker ver weg van die bullshit bij familie in Portugal. Lol ik ga echt niet vechten tegen Russen (of wie dan ook) voor een paar achterlijke bureaucraten.

Maar zo ver zijn we natuurlijk niet.

Kijk op een moment als dit.
Ben ik blij dat ik een prepper ben👍
Als de pl**ris uitbreekt. Kan ik en mn gezin een maand vooruit met water en voedselvoorraad, en heb een complete survival kits liggen✌
Jodiumpillen in voorraad

Call me a lunatic , but a prepared lunatic💪

Kijk op een moment als dit.
Ben ik blij dat ik een prepper ben👍
Als de pl**ris uitbreekt. Kan ik en mn gezin een maand vooruit met water en voedselvoorraad, en heb een complete survival kits liggen✌
Jodiumpillen in voorraad

Call me a lunatic , but a prepared lunatic💪

1 hele maand? :emo: Is dat prepping light ofzo?

1 hele maand? :emo: Is dat prepping light ofzo?
Dat is als je thuis moet blijven. Daarna kan ik over op zelfvoorzienendheid. Waterfilters, hengel, kruisboog etc etc.

Als ik moet vluchten heb ik 2 backpacks klaarliggen. Extra brandstof heb ik staan.

Niet oordelen als je mn plan niet kent😘

Chocolade,suiker, bloem, alcohol in voorraad

Dat is als je thuis moet blijven. Daarna kan ik over op zelfvoorzienendheid. Waterfilters, hengel, kruisboog etc etc.

Als ik moet vluchten heb ik 2 backpacks klaarliggen. Extra brandstof heb ik staan.

Niet oordelen als je mn plan niet kent😘

Chocolade,suiker, bloem, alcohol in voorraad

Ik ken je plan inderdaad niet, je kunt hier niet op vooruitplannen. Je kunt enkel een beetje voorbereid zijn. Als je dan prepper bent, zorg dan in elk geval voor genoeg voedsel voor een jaar ofzo.

Ik ken je plan inderdaad niet, je kunt hier niet op vooruitplannen. Je kunt enkel een beetje voorbereid zijn. Als je dan prepper bent, zorg dan in elk geval voor genoeg voedsel voor een jaar ofzo.
En hoe neem je dat mee als je op stel en sprong moet vluchten??

Ik heb dus op verschillende scenarios voorbereid. En die kunnen in elkaar overlopen.

Ik investeer dan liever een stukje ook in middelen die je zelfvoorzienend maken

En hoe neem je dat mee als je op stel en sprong moet vluchten??

Ik heb dus op verschillende scenarios voorbereid. En die kunnen in elkaar overlopen.

Dat kun je natuurlijk niet meenemen, tenzij je een gepantserd voertuig hebt met een laadvermogen van 2-3ton en dat ook nog eens een dergelijk volume kwijt kan. Beetje vragen naar de bekende weg. Je kunt je voorbereiden op meerdere scenario's inderdaad. Maar ik acht de kans op razzia's van deur tot deur wel heel erg klein. Dus een verdwaalde raket is een scenario waar ik eerder op zou inzetten, als reden dat je jouw thuis moet verlaten. Maar ook die kans is niet heel groot, tenzij je echt in een metropool of in de nabijheid van bepaalde infrastructuur of andersoortig belangrijk instrument van overheid of defensie woonachtig bent. Ik zou dus echt het meeste inzetten op een zo groot mogelijke voedsel en drinkvoorraad als ik een prepper was. Maar ik ben geen prepper ik ben een anarchist en ga waarschijnlijk op purge en raid tochten.

Maar, een associatie-verdrag in het algemeen en die van Oekraïne in het bijzonder (want die was wel degelijk anders) zei toch helemaal niets over het toetreden tot de EU?

Gevoelsmatig is Oekraïne minder corrupt en crimineel dan Albanië, maar ik heb werkelijk geen idee.

Dat kun je natuurlijk niet meenemen, tenzij je een gepantserd voertuig hebt met een laadvermogen van 2-3ton en dat ook nog eens een dergelijk volume kwijt kan. Beetje vragen naar de bekende weg. Je kunt je voorbereiden op meerdere scenario's inderdaad. Maar ik acht de kans op razzia's van deur tot deur wel heel erg klein. Dus een verdwaalde raket is een scenario waar ik eerder op zou inzetten, als reden dat je jouw thuis moet verlaten. Maar ook die kans is niet heel groot, tenzij je echt in een metropool of in de nabijheid van bepaalde infrastructuur of andersoortig belangrijk instrument van overheid of defensie woonachtig bent. Ik zou dus echt het meeste inzetten op een zo groot mogelijke voedsel en drinkvoorraad als ik een prepper was. Maar ik ben geen prepper ik ben een anarchist en ga waarschijnlijk op purge en raid tochten.

Ik doe wat ik kan. En ben iig voorbereid. Ieder heeft zn eigen prios uiteraard.
Ik kan zulke tochten ook doen als ik wil.
Heb een kruisboog en nog wat ander spul om het spel : survial of the fittest te spelen💪
En een zeer goed getrainde hond✌

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven