- Waardering
- 10.935
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Droneaanval vannacht in het zakencentrum van Moskou.
Ik begrijp je niet. Kun je dit toelichten?
Hij denkt dat de drone bestuurder nu ook dood is.
ja, die zat in de drone

Niet Invullen Voor Een Ander
Je weet wel dat kamikaze in de tweet die jij citeerde staat?
Want, dat zijn toch kamikaze bommen.Je weet wel dat kamikaze in de tweet die jij citeerde staat?
Ik vermoed, maar ook dat is invullen voor een ander, dat het een ironische opmerking was dat dit minder erg is dan bombarderen.
Droneaanval vannacht in het zakencentrum van Moskou.
Kameel in het leger ?
Iedere leek weet toch dat dit soort drones onbemand zijn? Waar "Kamikaze" dan in dit geval voor staat weet ik ook niet.Je weet wel dat kamikaze in de tweet die jij citeerde staat?
Deze was bemand door een vrouwelijke kamikaze. Dus technisch gesproken onbemand.Iedere leek weet toch dat dit soort drones onbemand zijn? Waar "Kamikaze" dan in dit geval voor staat weet ik ook niet.
Een drone kan ook een explosief afwerpen en terugkeren voor een volgende keer.Iedere leek weet toch dat dit soort drones onbemand zijn? Waar "Kamikaze" dan in dit geval voor staat weet ik ook niet.
Sorry, waar ik onbemand schreef had ik natuurlijk onbemenst moeten schrijven. Ik ben nog niet helemaal woke.Deze was bemand door een vrouwelijke kamikaze. Dus technisch gesproken onbemand.

Je weet toch waarom alle leveranties van materieel tot nu toe onder de conditie waren dat ze alleen ter verdediging op eigen grondgebied mochten worden ingezet?Kunnen wij niet beter dit soort drones geven aan Oekraïne ipv tanks en F-16’s?
Dat kan met dat soort drones toch ook?Je weet toch waarom alle leveranties van materieel tot nu toe onder de conditie waren dat ze alleen ter verdediging op eigen grondgebied mochten worden ingezet?