Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Veel Godwins hierboven.

Als we toch bezig zijn. Gaan we Israeliërs nu ook verbannen vanwege de lebensraum die ze al decennia aan het vergroten zijn door Israelische nederzettingen op Palestijns grondgebied te zetten? Hetgeen gepaard gaat met geweld.

En Amerikanen.
En Belgen.
En Marokkanen.
En Chinezen.
Dus omdat 't ene niet afgestraft wordt moet 't volgende dat ook niet worden? Interessant.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.922
Dus omdat 't ene niet afgestraft wordt moet 't volgende dat ook niet worden? Interessant.
Nee dat zeg ik niet. Iedereen was zo lekker aan het godwinnen dat ik dacht 'ik doe gezellig mee!'.

Maar, meten met 2 maten is natuurlijk wel een dingetje. Je kan niet de moraalridder uithangen terwijl je zelf (het Westen) een hypocriet bent die met 2 maten meet.

Nee dat zeg ik niet. Iedereen was zo lekker aan het godwinnen dat ik dacht 'ik doe gezellig mee!'.

Maar, meten met 2 maten is natuurlijk wel een dingetje. Je kan niet de moraalridder uithangen terwijl je zelf (het Westen) een hypocriet bent die met 2 maten meet.
Waarom kan dat niet? Gaat ze aardig af volgens mij.

Ook nooit helemaal begrepen waarom Israël gesteund wordt maar toch. Zal wel iets met geld te maken hebben, zoals alles.

• #7.925
Waarom kan dat niet? Gaat ze aardig af volgens mij.

Ook nooit helemaal begrepen waarom Israël gesteund wordt maar toch. Zal wel iets met geld te maken hebben, zoals alles.
Je kan de moraalridder uithangen terwijl je meet met 2 maten? Ja dat kan je zeker doen maar je creeërt alleen wel afkeer tegen jezelf in de rest van de wereld. Kweetnie of dat verstandig is.

Na een tijd is de maat vol.

Je kan de moraalridder uithangen terwijl je meet met 2 maten? Ja dat kan je zeker doen maar je creeërt alleen wel afkeer tegen jezelf in de rest van de wereld. Kweetnie of dat verstandig is.

Na een tijd is de maat vol.
Oké, dat maakt 't in jouw ogen dus rechtvaardig dat Putin Oekraïne opblaast? Gezien je zo pro oorlog lijkt te zijn? Niet gebaseerd op de gequote post hoor, meer op eerdere posts.

• #7.927
Oké, dat maakt 't in jouw ogen dus rechtvaardig dat Putin Oekraïne opblaast?
Huh? Hoe kom je nou weer tot die conclusie a.d.v. wat ik net gezegd heb?
Gezien je zo pro oorlog lijkt te zijn?
?
Niet gebaseerd op de gequote post hoor, meer op eerdere posts.
Ah ok, maar wat wil je dan precies duidelijk maken? Ik ben trouwens niet pro oorlog. Maar dat neemt niet weg dat ik wel begrijp waarom er oorlog is.

• Like
Waarderingen: Vonk
Veel Godwins hierboven.

Als we toch bezig zijn. Gaan we Israeliërs nu ook verbannen vanwege de lebensraum die ze al decennia aan het vergroten zijn door Israelische nederzettingen op Palestijns grondgebied te zetten? Hetgeen gepaard gaat met geweld.

En Amerikanen.
En Belgen.
En Marokkanen.
En Chinezen.
Zoveel Godwins zie ik niet, het was @Spambod die de Joden en WO2 erbij haalde. Een vergelijking die wat mij betreft hier niet opgaat, meestal niet opgaat en zelden goed werkt.

Joden worden overigens redelijk verbannen uit Europa door onze nieuwe Europeanen.

Wat er in Litouwen gebeurt vind ik wel bijzonder, dat gaat niet over rijke olicharchen met invloeden op het beleid en hun Europese bezittingen.

Huh? Hoe kom je nou weer tot die conclusie a.d.v. wat ik net gezegd heb?
?
Ah ok, maar wat wil je dan precies duidelijk maken? Ik ben trouwens niet pro oorlog. Maar dat neemt niet weg dat ik wel begrijp waarom er oorlog is.
Ik probeer je niks duidelijk te maken, ik kijk hoe je in dit hele gebeuren staat omdat, afgaand op eerdere posts, 't leek alsof je bijna een beetje in je broek plaste van blijdschap als er weer een "burgerdoel" werd opgeblazen waar ook wat Amerikanen en dergelijke zaten, alsof 't toch wat gerechtvaardigd is wat Putin doet omdat Israël ook niet zo leuk is.

idd

Nee totaal niet. Maar blijkbaar miste je dus mijn Godwin punt.
Ik denk dat ik geen punt mis, ik denk dat 't punt dat je probeert te maken een beetje onzinnig is en eerdere uitspraken van jezelf tegenspreekt.
Nogmaals, ik zeg niet dat het de Russen rechtvaardigt. Ik zeg dat Het Westen hypocriet is.
Ah oké. Wat maakt die insteek de Oekraïners dan? Collateral damage?

• #7.940
Ah oké. Wat maakt die insteek de Oekraïners dan? Collateral damage?
De Oekraïners? Welke? De bevolking? De Oeks west van de Dnjepr? De Oeks in de Donbass? Of de leiders (o.a. Zelensky)?

Ik zie vooral voornamelijk heel veel slachtoffer. Aan alle kanten van dit conflict.

Terug
Naar boven