MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Waarom? Het is een hele treffende vergelijking.

Je kan als Rus anno 2023 sommige landen niet binnengelaten worden puur vanwege je nationaliteit, over heel Europa wordt bezit onteigend op basis van nationaliteit, in dit artikel gaat het over verblijfsvergunningen die worden ingetrokken op basis van nationaliteit, ik ken Russische mensen die bij bedrijven in het buitenland werkten en ontslagen zijn op basis van nationaliteit en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dit is toch precies hetzelfde als wat nazi’s ook deden met Joden en waar o.a. jouw voor/grootouders waarschijnlijk ook aan meewerkten toentertijd?

Waarom? Het is een hele treffende vergelijking.

Je kan als Rus anno 2023 sommige landen niet binnengelaten worden puur vanwege je nationaliteit, over heel Europa wordt bezit onteigend op basis van nationaliteit, in dit artikel gaat het over verblijfsvergunningen die worden ingetrokken op basis van nationaliteit, ik ken Russische mensen die bij bedrijven in het buitenland werkten en ontslagen zijn op basis van nationaliteit en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dit is toch precies hetzelfde als wat nazi’s ook deden met Joden en waar o.a. jouw voor/grootouders waarschijnlijk ook aan meewerkten toentertijd?
Je hebt gelijk, de joden hebben 't allemaal zelf uitgelokt destijds met hun gewelddadige invasie van Duitsland.

Eigenlijk moeten we ook gewoon die wijven die banden met IS hebben terughalen, is best gemeen om ze te weren uit een land.

Je hebt gelijk, de joden hebben 't allemaal zelf uitgelokt destijds met hun gewelddadige invasie van Duitsland.

Eigenlijk moeten we ook gewoon die wijven die banden met IS hebben terughalen, is best gemeen om ze te weren uit een land.

Wat heeft de gemiddelde Russische staatsburger die bijvoorbeeld niet meer mag reizen in bepaalde landen of plots ontslagen wordt precies zelf uitgelokt dan? Ik snap het niet helemaal.

Wat heeft de gemiddelde Russische staatsburger die bijvoorbeeld niet meer mag reizen in bepaalde landen of plots ontslagen wordt precies zelf uitgelokt dan? Ik snap het niet helemaal.
Toegegeven dat ik niet bijzonder veel Russen ken maar ik meende hier te lezen dat veruit het grootste deel van de Russen pro-oorlog is toch? Dat is in ieder geval al meer dan de Joden deden want ik gok dat, op een enkele suïcidale na, geen enkele Jood 't eens was met hoe ze destijds behandeld werden dus daar gaat jouw eerdere vergelijking al een beetje mank.

Indien 't gros van de Russen 't toch niet helemaal eens is met de gevolgen die de acties van hun Grote Rode Leider hebben moeten ze er misschien wat aan doen. Ik neem aan dat Herr Putin daar wel voor open staat toch?

En sporters die geweerd werden van toernooien. Heel vreemd vond ik dat?
Trouwens nog steeds aan de gang.

Laat die sporters met rust. Die zijn helemaal niet met die randzaken bezig. Die willen presteren en de wereld rondreizen. Alsof die oorlog zijn gaan voeren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.915
Veel Godwins hierboven.

Als we toch bezig zijn. Gaan we Israeliërs nu ook verbannen vanwege de lebensraum die ze al decennia aan het vergroten zijn door Israelische nederzettingen op Palestijns grondgebied te zetten? Hetgeen gepaard gaat met geweld.

En Amerikanen.
En Belgen.
En Marokkanen.
En Chinezen.

Laatst bewerkt:
Veel Godwins hierboven.

Als we toch bezig zijn. Gaan we Israeliërs nu ook verbannen vanwege de lebensraum die ze al decennia aan het vergroten zijn door Israelische nederzettingen op Palestijns grondgebied te zetten? Hetgeen gepaard gaat met geweld.

En Amerikanen.
En Belgen.
De ene zijn vrijheidsstrijders en de andere zijn oorlogvoerders ..... Dat begrijp je toch wel 🤣

Veel Godwins hierboven.

En Amerikanen.
En Belgen.
En Marokkanen.
En Chinezen.
Omdat “we allemaal” naar de pijpen van Uncle Sam dansen.

Terug
Naar boven