Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

De Oekraïners? Welke? De bevolking? De Oeks west van de Dnjepr? De Oeks in de Donbass? Of de leiders (o.a. Zelensky)?

Ik zie vooral voornamelijk heel veel slachtoffer. Aan alle kanten van dit conflict.

Zo’n 300-350 duizend Uks vs 60-80 duizend Russians.

Bijna een half miljoen mensen dood.

Goede podcast trouwens. Zeker het luisteren waard

Suriname heeft nu ook tanks gestuurd

Bijlagen

• 91b78fd5-8dca-4fc4-aaa9-e39beaf6354a.mov
    3,2 MB
Zo’n 300-350 duizend Uks vs 60-80 duizend Russians.

Bijna een half miljoen mensen dood.
Verzin je die getallen zelf ?
Tja, wat een ellende.
Was Rusland maar nooit begonnen met deze onzin. En voor Rusland komt er ook geen eind aan.

Er was geen enkele reden voor. En nou heeft Putin wat. Een paar Afrikanen die hem steunen.
Terwijl China, India, Amerika en de Arabische wereld vergaderen hoe ze Rusland verder kunnen gaan verneuken. Nee, das een leuke toekomst voor je Spambot.
Geef het toch op, kom hiernaartoe voor je te laat bent.

Verzin je die getallen zelf ?
Tja, wat een ellende.
Was Rusland maar nooit begonnen met deze onzin. En voor Rusland komt er ook geen eind aan.

Er was geen enkele reden voor. En nou heeft Putin wat. Een paar Afrikanen die hem steunen.
Terwijl China, India, Amerika en de Arabische wereld vergaderen hoe ze Rusland verder kunnen gaan verneuken. Nee, das een leuke toekomst voor je Spambot.

Nee ik heb het vandaag meerdere keren gehoord van diverse bronnen. Robert Kennedy noemde deze aantallen ook in bovenstaande podcast. Toch een Amerikaanse presidentskandidaat… Zal het niet uit zijn duim zuigen.

Geen zorgen over mijn toekomst ome Ron. Bedankt voor je bezorgdheid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.952
Huh? Heb je BRICS gemist? Waar denk je dat de R voor staat?

Terug
Naar boven