- Waardering
- 15.487
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Oekraïne 1 van ons? Man man man. Waar is die domme ondemocratisch verkozen snol mee bezig..
jullie maken die Russische beer zo fucking boos jongeeeFall-out valt opzich mee bij een airburst. Blijft ook niet al te lang in de lucht hangen. Maar de eerste dagen/week zou ik nit op groundzero van een airburst rondt gaan lopen.Veel plezier in de evt fall out rondlopen. Zou je plannen nog eens overwegen🤣.
Ik kruip het rioolsysteem in wss
Ik vraag mij af op hoeveel capaciteit de Russen hun materiaal hebben ingezet. En in hoeverre wat we lezen allemaal echt is. Bij een volledige oorlog zou Oekraïne in een paar dagen whoopie krijgen.Het is toch wel opmerkelijk imo hoe lang en goed de Oekraïne het vooralsnog volhoudt tegen Rusland
Jullie? Ik wil niks te maken hebben met die mafkezen die ons een oorlog insturen.Wtfjullie maken die Russische beer zo fucking boos jongeee
Komt omdat Oekraïne de verkeersborden omdraaiden, dat was het geheim. Die russen rijden nu beetje verdwaald rond.Het is toch wel opmerkelijk imo hoe lang en goed de Oekraïne het vooralsnog volhoudt tegen Rusland
Ik heb het idee dat wij als bevolking hier net zo min op zitten te wachten als de Russen.Wtfjullie maken die Russische beer zo fucking boos jongeee
Ik heb het idee dat wij als bevolking hier net zo min op zitten te wachten als de Russen.
Ik persoonlijk zit in ieder geval niet wachten op een snelle spoedprocedure om Oekraine bij "ons" te laten horen... Zal vast niet ervoor zogen dat Putin meteen zegt: eey, sorry mensen, was niet de bedoeling, nu ze bij jullie horen gaan we snel weg, zand erover mkay?
Ik vraag mij af op hoeveel capaciteit de Russen hun materiaal hebben ingezet. En in hoeverre wat we lezen allemaal echt is. Bij een volledige oorlog zou Oekraïne in een paar dagen whoopie krijgen.
Fog of war is a b*ch.

Dit inderdaad. Als je het Russische nieuws mag geloven is elke grote Oekrainse stad omsingeld en geblokkeerd van alle kanten en wacht het Russische leger rustig af om geen onnodige burgerslachtoffers te maken. En als je dan de Westerse media leest, lol… de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Ofja, toch een stukje dichter aan de Russische kant denk ik persoonlijk
Overigens begrijp ik dat Oekraine zich voor het overgrote deel aan het verdedigen is met Europese wapens en geld… dus in hoeverre “Oekraine” stand houdt is ook nog maar de vraag.
Hopelijk is het binnen een paar dagen gewoon allemaal voorbij, hebben ze Kiev veroverd en kunnen ze Oekraine gewoon verdelen in Oost en West ofzo. In het Westerse deel kunnen ze gay parades houden en moskeeën bouwen, in het Oosterse deel kan de Slavische cultuur gewoon voort blijven bestaan. Probleem opgelost.

Hahaha, geschiedenis herhaalt zich oprecht. Was toch in de tweede wereld oorlog ook, begon met oosterijk daarna meer en meer.
Dat was WWIHahaha, geschiedenis herhaalt zich oprecht. Was toch in de tweede wereld oorlog ook, begon met oosterijk daarna meer en meer.
Wie daarin investeert heeft bloed aan zijn handen.Was wel een mooi moment om begin vorige week in H&K, Northrop Grumman en Lockheed Martin te investeren.
Zullen de Nederlandse banken wel weer mooi flink van geprofiteerd hebben![]()
Voor zover ik weet hebben Nederlandse banken een rijk verleden met het investeren in wapenbedrijven. Vooral als er conflicten aan het onstaan zijn.
Nou, ik denk dat de Russische propaganda intensiever is dan je denkt. Er zijn nog nauwelijks mediaclaims (en dan doel ik met name op filmpjes waarin wordt beweerd dat x heeft plaatsgevonden op y) bevestigd door onafhankelijke partijen, buiten de gebieden waarvan de Nederlandse media beweert dat ze idd bezet zijn door de Russen. Er is nog beslist geen sprake van een omsingeling van alle grote steden. Sowieso Kiev en alle steden in het Westen zijn nog vrij.Dit inderdaad. Als je het Russische nieuws mag geloven is elke grote Oekrainse stad omsingeld en geblokkeerd van alle kanten en wacht het Russische leger rustig af om geen onnodige burgerslachtoffers te maken. En als je dan de Westerse media leest, lol… de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Ofja, toch een stukje dichter aan de Russische kant denk ik persoonlijk
Overigens begrijp ik dat Oekraine zich voor het overgrote deel aan het verdedigen is met Europese wapens en geld… dus in hoeverre “Oekraine” stand houdt is ook nog maar de vraag.
Hopelijk is het binnen een paar dagen gewoon allemaal voorbij, hebben ze Kiev veroverd en kunnen ze Oekraine gewoon verdelen in Oost en West ofzo. In het Westerse deel kunnen ze gay parades houden en moskeeën bouwen, in het Oosterse deel kan de Slavische cultuur gewoon voort blijven bestaan. Probleem opgelost.
Banken hebben sowieso bloed aan hun vingers.Voor zover ik weet hebben Nederlandse banken een rijk verleden met het investeren in wapenbedrijven. Vooral als er conflicten aan het onstaan zijn.
Mijn vriendin draagt dat in ieder geval altijd aan als de rede dat ze weg is gegaan bij ING, kan zijn dat deze praktijken al opgehouden zijn, maar ze hebben het vaak zat gedaan.
![]()
Hoe duurzaam investeren jouw bank, verzekeraar en pensioenfonds?
Investeert jouw bank, verzekeraar en pensioenfonds in foute wapenbedrijven, kinderarbeid of vervuilende energie? Bekijk de scores en help mee om banken en verzekeraars te verbetereneerlijkegeldwijzer.nl