MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

😂😂
Als het van beide kanten muurvast zit kan er wellicht weer gesproken worden.

Ongetwijfeld gaat straks iemand uitleggen dat dit allemaal onderdeel is van het grote plan van Putin en dat hij het juiste moment afwacht.

Als het van beide kanten muurvast zit kan er wellicht weer gesproken worden.

Ongetwijfeld gaat straks iemand uitleggen dat dit allemaal onderdeel is van het grote plan van Putin en dat hij het juiste moment afwacht.

Er staan ca. 300k soldaten gestationeerd aan de grens, dus wanneer men in de gaten krijgt dat het UA leger echt op instorten staat, zullen ze die in gaan zetten om Kharkov en Odessa te veroveren. Door Kharkov in te nemen verdrijf je de vijand van de grens met Rusland en met Odessa ontneem je ze de toegang tot de Zwarte Zee. De rest van UA zal net zo lang bestookt worden op afstand tot ze neutraal blijven en Zelensky oprot. Dit is geen hogere wiskunde en dit wordt al maanden gezegd door verschillende experts.

Dus onder dreiging van vernietiging iets niet mogen doen is de Russische definitie van neutraal blijven?
Vrije wil! Net als alles mogen zeggen, behalve dan als 't niet bevalt, dan "val" je uit een raam of word je opeens wakker in Siberië aan een ketting.

Er staan ca. 300k soldaten gestationeerd aan de grens, dus wanneer men in de gaten krijgt dat het UA leger echt op instorten staat, zullen ze die in gaan zetten om Kharkov en Odessa te veroveren. Door Kharkov in te nemen verdrijf je de vijand van de grens met Rusland en met Odessa ontneem je ze de toegang tot de Zwarte Zee. De rest van UA zal net zo lang bestookt worden op afstand tot ze neutraal blijven en Zelensky oprot. Dit is geen hogere wiskunde en dit wordt al maanden gezegd door verschillende experts.

Ze staan inmiddels aan jouw kant van de Dnjepr. Stop maar met je wensdenken, het komt niet uit, nu niet en nooit meer. En het schijnt niet de enige plaats te zijn waar men achter de Russische defensie lijn is.

Dus onder dreiging van vernietiging iets niet mogen doen is de Russische definitie van neutraal blijven?

Ja. Zo werkt dat toch in deze wereld?

Gewoon net zo lang op alle Oekrainse steden raketten blijven afvuren tot men zich overgeeft en er een nieuwe regering komt die zich wel aan de afspraken gaat houden. Zo zal het denk ik ook wel gaan gebeuren.

We horen al bijna 2 jaar dat Ruland zal verliezen ... Ik zeg al bijna 2 jaar dat dit zo goed als onmogelijk is en we constant belogen worden door onze media. Het wordt tijd dat Zelensky stopt het met pijpen van de NATO en de VS, zijn trots intrekt en de Minsk akkoorden, 1en 2 respecteert.
Het probleem is dat de Westere elite de oorlog wil laten aanslepen....NATO...de veroorzaker van oorlogen sinds diens ontstaan

We horen al bijna 2 jaar dat Ruland zal verliezen ... Ik zeg al bijna 2 jaar dat dit zo goed als onmogelijk is en we constant belogen worden door onze media. Het wordt tijd dat Zelensky stopt het met pijpen van de NATO en de VS, zijn trots intrekt en de Minsk akkoorden, 1en 2 respecteert.
Het probleem is dat de Westere elite de oorlog wil laten aanslepen....NATO...de veroorzaker van oorlogen sinds diens ontstaan
We horen ook al wel 2 en een half jaar dat Rusland, Oekraïne gaat innemen.
Ze zijn nog niet eens op de helft.

En dan de zogenaamde Minsk akkoorden die geschonden zouden zijn door Oekraïne.. Volgens mij heeft Rusland daar wel een handje van. En over welke heb je het eigenlijk Yasmine?

En dan de zogenaamde Minsk akkoorden die geschonden zouden zijn door Oekraïne.. Volgens mij heeft Rusland daar wel een handje van. En over welke heb je het eigenlijk Yasmine?
Die akkoorden zijn geschonden door Rusland die de separatisten in Oekraïne van wapens verzag.
De afspraak was anders.
Misschien kan @yasmine dit verder toelichten.

Oooo dus jij denkt dat Rusland de enige is die het collectief geheugen van z'n bevolking manipuleert? Ben je echt zo naïef? Informeer je eerst eens over het einde van de Koude Oorlog, wat er toen werd afgesproken, hoe de NATO steeds meer Rusland naderde en omsingelde. Kijk eens wat er werd afgesproken tijdens de Minsk 1 en 2 akkoorden...en laat me dan weten of je nog steeds denkt dat Rusland / Poetin de enige schuldige is.
Luister eens naar wat Noam Chomsky te vertellen heeft over de afgelopen 35 jaar. Of...luister naar de VRT... De spreekbuis van de Belgische/Vlaamse overheid.

Terug
Naar boven