ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Schijnt dat Dolle Dries ze opgehaald heeft met de boot.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schijnt dat Dolle Dries ze opgehaald heeft met de boot.
Pro tip: zeker nooit afgaan op wat een politicus zegt.
Het zijn zo'n 500.000 causalties, dat is inclusief gewonden. De meest recente gegevens die ik kan vinden van juli zegt 50.000 dode russische soldaten tegen zo'n 20.000 Ukrainers. Zullen er geheid meer zijn aan Oekrainse zijde nu gok ik gezien het offensief. Aan de andere kant zijn de Oekrainers wel wat zuiniger op hun soldaten dan de Russen. Sowieso zijn alle getallen schattingen en kan je per definitie niet uitgaan dat wat zowel Rusland als Oekraine zegt klopt. En je kunt je ook afvragen of je uit mag gaan van schattingen van de US of de UK maar ik denk dat die dichter bij de waarheid liggen dan die van R en O.
Wat ik kon vinden (getallen van BBC News Russian & Mediazona):
Russen (data van juli):
![]()
How many Russians have died in Ukraine? Data shows what Moscow hides
Nearly 50,000 Russian soldiers have died in the war in Ukraine, according to a new statistical analysis.apnews.com
Oekraïners (data april) Valt minder over te vinden dus dus daar zou ik dus nog wat minder waarde aan hechten. Ik denk dat je er wel van uit mag gaan dat de getallen aan beide zijden niet veel van elkaar schelen![]()
New data suggests 50,000 Russian deaths during Ukraine war
Independent Russian media shed light on one of Moscow’s closest-held secrets.www.aljazeera.com
![]()
Ukraine war, already with up to 354,000 casualties, likely to last past 2023 - U.S. documents
As many as 354,000 Russian and Ukrainian soldiers have been killed or injured in the Ukraine war which is grinding towards a protracted conflict that may last well beyond 2023, according to a trove of purported U.S. intelligence documents posted online.www.reuters.com
En nog van Wikipedia met wat recentere data van de bronnen die ik hierboven noem.:
![]()
Ik zie graag die gegevens tegoemoet. Maar buiten dat, als dat zo is dan zitten ze dan ook op zo'n 50.000 doden, en dat benoem ik ook met mijn inschatting.Lol.
20.000 Uks is alleen al de eerste maand van hun counteroffensive.
Euh... voor het land dat niet is uitgenodigd?Huh? Heb je BRICS gemist? Waar denk je dat de R voor staat?
Wat zijn je bronnen wat betreft die 300-350 duizend dode Oeks? Als deze getallen kloppen, mag Oekraïne wel opschieten, anders hebben ze straks geen soldaten meer.Zo’n 300-350 duizend Uks vs 60-80 duizend Russians.
Bijna een half miljoen mensen dood.
Jammer.Wat zijn je bronnen wat betreft die 300-350 duizend dode Oeks?
De roebel zakt ook wel flink tov de dollar de laatste tijd.
Zelfs de Russen komen erachter dat hun officiële getallen wat aan de lage kant zijn.Zo’n 300-350 duizend Uks vs 60-80 duizend Russians.
Bijna een half miljoen mensen dood.
Pfff en dan die beelden. Je weet dat het zo gaat, maar toch pure horror.Zelfs de Russen komen erachter dat hun officiële getallen wat aan de lage kant zijn.
![]()
GeenStijl: Russische NPO in shock: "We vonden 284 DUIZEND Russische overlijdensberichten op social media"
[**RECTIFICATIE: Dit topic klopt niet**](https://www.geenstijl.nl/5171935/ja-sorry/)**. Het volledige fragment toont aan dat ze het over Oekraïense, niet over Russische overlijdensberichten heeft.**www.geenstijl.nl
Heb de beelden overgeslagen, geen behoefte aan. Het ging mij om gegoochel met cijfers aan beide kanten over de eigen en andere kant.Pfff en dan die beelden. Je weet dat het zo gaat, maar toch pure horror.
Oops, dat bleek om een schatting te gaan over Oekraïnse doden.Zelfs de Russen komen erachter dat hun officiële getallen wat aan de lage kant zijn.
![]()
GeenStijl: Russische NPO in shock: "We vonden 284 DUIZEND Russische overlijdensberichten op social media"
[**RECTIFICATIE: Dit topic klopt niet**](https://www.geenstijl.nl/5171935/ja-sorry/)**. Het volledige fragment toont aan dat ze het over Oekraïense, niet over Russische overlijdensberichten heeft.**www.geenstijl.nl
Zijn stem is zwaar ruk om te luisteren. Laatst ook bij Joe geweest. Maar ik kan het niet luisteren 😓
Zoveel migranten komen er niet naar Polen uit Duitsland.![]()
Polen versterkt grenswacht vanwege toename aantal Belarussische migranten
Polen versterkt zijn grens met Belarus met duizend extra militairen, omdat de migrantenstroom vanuit het buurland toeneemt.www.nu.nl
Kunnen ze beter bij andere grenzen doen

Oops, dat bleek om een schatting te gaan over Oekraïnse doden.
Sorry, dat ik je zo heb laten schrikken @Spambod.
Vervolg met verbetering en duiding.
![]()
GeenStijl: Rectificatie. Russische NPO bedoelde 284.000 Oekraïense overlijdensberichten
En we zaten er dus volledig naast [in dit topic](https://www.geenstijl.nl/5171921/het-verdriet/).www.geenstijl.nl
Vanaf 6 min
Dat is dus waarom Oekraïne gesteund moet worden.