MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Oooo dus jij denkt dat Rusland de enige is die het collectief geheugen van z'n bevolking manipuleert? Ben je echt zo naïef? Informeer je eerst eens over het einde van de Koude Oorlog, wat er toen werd afgesproken, hoe de NATO steeds meer Rusland naderde en omsingelde. Kijk eens wat er werd afgesproken tijdens de Minsk 1 en 2 akkoorden...en laat me dan weten of je nog steeds denkt dat Rusland / Poetin de enige schuldige is.
Luister eens naar wat Noam Chomsky te vertellen heeft over de afgelopen 35 jaar. Of...luister naar de VRT... De spreekbuis van de Belgische/Vlaamse overheid.

Ik ben geen Belg.. en hoe naïef ben jij zelf?

Rusland heeft zich netjes aan de akkoorden gehouden wil je zeggen?

Inderdaad niet, maar ik weet waar je op duidt ;)

Ik ben geen Belg.. en hoe naïef ben jij zelf?

Rusland heeft zich netjes aan de akkoorden gehouden wil je zeggen?
Zei ik dat je Belg was? Ik verwees naar de door jou aangehaalde bron. Ben je dronken?
Zei ik dat Rusland zich aan die akkoorden hield?
Neen. Maar Rusland was niet de eerste die ze naast zich neerlegde.
De NATO heeft 40 jaar lang de akkoorden,gemaakt na de Koude Oorlog, genegeerd.

In Europa ben je ook niet echt vrij, men weet erg veel van je zonder dat je er bij nadenkt. Er komen dagelijks meer camera’s bij en de overheid volgt je gewoon. Politie/justitie doet dingen die niet mogen. Allemaal zonder werkelijke gevolgen, want een stel idioten in Den Haag zijn on capabel om een beleid uit te voeren, dan wel te handhaven.

Zei ik dat je Belg was? Ik verwees naar de door jou aangehaalde bron. Ben je dronken?
Zei ik dat Rusland zich aan die akkoorden hield?
Neen. Maar Rusland was niet de eerste die ze naast zich neerlegde.
De NATO heeft 40 jaar lang de akkoorden,gemaakt na de Koude Oorlog, genegeerd.
Wij hebben het over 5 september 2014 als wij het over de Minsk akkoorden hebben.

40 jaar, dat kom ik op 1986. Dat was de tijd van Gorbachev, Glasnost, Perestroika en de hulp die Rusland nodig had bij de ramp bij Chernobiel.
Toen kon er nog overlegt worden met Rusland.

Wel jammer dat de vrt dat nu nog niet kan uitleggen aan de Belgen.

Het gaat echt niet zo goed met Rusland als ze willen doen geloven. Fabriek opgeblazen, duidelijk militair doelwit.

Niet ontkennen, maar zeker niet erger dan wat andere landen ook doen.
Welke landen doen nu groepen mensen in kampen en vernietigen deze op industriële schaal?
Dat heb ik zo niet gezegd. Ik stoor me eraan dat de holocaust zo vaak wordt aangehaald, terwijl er minstens even erge dingen gebeuren, gebeurden en nog zullen gebeuren. Daarbij verrijken wij ons leven door technologie en kennis uit die verschrikkelijke periode.

Dat heb ik zo niet gezegd. Ik stoor me eraan dat de holocaust zo vaak wordt aangehaald, terwijl er minstens even erge dingen gebeuren, gebeurden en nog zullen gebeuren. Daarbij verrijken wij ons leven door technologie en kennis uit die verschrikkelijke periode.
Dus 't Westen doet momenteel dingen die net zo erg zijn als 6 miljoen mensen in kampen stoppen en grotendeels vergassen, baby's doodslaan tegen muren, mensen op laten vreten door honden en noem maar op, enkel en alleen omdat die mensen tot een bepaald ras/geloof horen? Dat wist ik niet, vertel?

Dus 't Westen doet momenteel dingen die net zo erg zijn als 6 miljoen mensen in kampen stoppen en grotendeels vergassen, baby's doodslaan tegen muren, mensen op laten vreten door honden en noem maar op, enkel en alleen omdat die mensen tot een bepaald ras/geloof horen? Dat wist ik niet, vertel?
Bron?

Terug
Naar boven