Aan de westkant tegen Oekraïne aan.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de westkant tegen Oekraïne aan.

Ja, die stomme Europeanen altijd. De rest van wereld waren lievertjes.De manier waarop Europeanen over heel de wereld tekeer zijn gegaan en tientallen zo niet honderden miljoenen onschuldige mensen op de meest brutale wijze hebben vermoord om hun land en natuurlijke rijkdommen gewoonweg af te pakken is sowieso zwaar onderbelicht in alle westerse geschiedenisboeken.
Daar is Hitler en zijn visie echt peulenschil bij.
De rest van de wereld heeft ons in elk geval niet de huidige welvaart gebracht, maar wat is dat nu waard.Ja, die stomme Europeanen altijd. De rest van wereld waren lievertjes.
Omdat de Russen dat voornamelijk over land deden is het minder erg?De manier waarop Europeanen over heel de wereld tekeer zijn gegaan en tientallen zo niet honderden miljoenen onschuldige mensen op de meest brutale wijze hebben vermoord om hun land en natuurlijke rijkdommen gewoonweg af te pakken is sowieso zwaar onderbelicht in alle westerse geschiedenisboeken.
Ja, dat was toch geheel vrijwillig.De vorming en instandhouding van de Sovjetunie en het Warschaupact was liefdadigheid?
Stalin is geboren binnen de grenzen van het huidige Georgië, dat maakt hem op z'n minst een halve Europeaan.Mao Zedong, Stalin, Pol Pot, Idi Amin, Saddam. Stuk voor stuk geweldadige Europeanen.
Van de Europeanen kun je dan iig nog zeggen dat ze slim genoeg waren en er welvaart aan over hielden.De manier waarop Europeanen over heel de wereld tekeer zijn gegaan en tientallen zo niet honderden miljoenen onschuldige mensen op de meest brutale wijze hebben vermoord om hun land en natuurlijke rijkdommen gewoonweg af te pakken is sowieso zwaar onderbelicht in alle westerse geschiedenisboeken.
www.google.com
Ook weer de schuld van het westen zeker.
Zoals autosnelwegen, aardlekschakelaar (spaart jaarlijks 1000'en levens) etc etc. Waren die gekke nassi's toch nog ergens goed voorVan de Europeanen kun je dan iig nog zeggen dat ze slim genoeg waren en er welvaart aan over hielden.
Er zijn altijd veel uitvindingen geweest die uit de oorlogsindustrie kwamen.Zoals autosnelwegen, aardlekschakelaar (spaart jaarlijks 1000'en levens) etc etc. Waren die gekke nassi's toch nog ergens goed voor
Haha true man. Ik wandel elke ochtend over een stukje Via BelgicaEr zijn altijd veel uitvindingen geweest die uit de oorlogsindustrie kwamen.
De Romeinen waren al redelijk bekwaam met botbreuken en sommige van hun wegen doen het nog steeds. Laat ik zeggen dat de Via Appia er beter bijligt dan een weg in België. Not really raising the bar, I know.

Ik zei fucking Niger en opeens ging ie door het lint. Ksnap er niks van, ik lijk en klink niet eens Frans.Nee van @apfelstrudel, die heeft onrust gestookt door die vriendelijke post nl bezorger te mishandelen.