Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Prima actie. Worden vervangen door mannen die aan het front hebben gevochten.
Oorlog is niet gemakkelijk hé?

Scott Ritter, recent hier nog aangehaald door @Spambot is verwijderd van youtube vanwege zijn constante leugens en het niet rectificeren van die leugens bij tegen bewijs. Hij was al veroordeeld voor pedofilie, zegt toch genoeg.

Past ook maar 1 Duitse oplossing op.
Alleen zeggen we nu, daar heb ik geen actieve herinneren aan. :D

Past ook maar 1 Duitse oplossing op.
Alleen zeggen we nu, daar heb ik geen actieve herinneren aan. :D
De meeste Duitsers hier hebben daar ook last van. ook niet raar als ze + 78 jaar geleden zijn geboren. veel 18+ van die tijd leven nu niet meer. Dan moet je nu 96j of ouder zijn.
Al merk je wel dat het soms nog een generatie door is geslagen

Mwa, wij hebben allemaal een hekel aan Duitsers. Daar hoef je niet specifiek Joods voor te zijn.
Ik ben niet zo van geschiedenis, maar als ik vluchtig lees wat nazi-Duitsland de Russen heeft aangedaan, kan ik me daar iets bij voorstellen ja.

Laatst bewerkt:
Ik ben niet zo van geschiedenis, maar als ik vluchtig lees wat nazi-Duitsland de Russen heeft aangedaan, kan ik me daar iets bij voorstellen ja.
Als je zo’n denkt zal het ook toch ook nooit goed komen tussen Russen en Oekraieners.

Ik zeg niet dat de Nederlanders even veel geleden hebben gedurende WOII, maar van hekel aan Duitser is hier volgens mij (tegenwoordig) niet echt sprake.

Ik zeg niet dat de Nederlanders even veel geleden hebben gedurende WOII, maar van hekel aan Duitser is hier volgens mij (tegenwoordig) niet echt sprake.
Ik denk dat Russen een beter geheugen hebben. Vond ze in de straatinterviews in de youtube video die @Nielsmas30 hierboven postte ook al een stuk intelligenter overkomen dan in de straatinterviews zoals je ze op RTL en SBS ziet.

Ik denk dat Russen een beter geheugen hebben. Vond ze in de straatinterviews in de youtube video die @Nielsmas30 hierboven postte ook al een stuk intelligenter overkomen dan in de straatinterviews zoals je ze op RTL en SBS ziet.
Dat zou kunnen, maar 95% van mijn ooms en tantes hebben bewust de oorlog meegemaakt en mijn vaderskant woonde in Rotterdam. Ik zeg niet dat ze allemaal de Duitsers een warm hart toe droegen, maar ze namen het de huidige generatie in elk geval niet kwalijk.

Heb 't filmpje niet gekeken maar vind je ze nou intelligenter omdat ze een hekel hebben aan Duitsers voor iets van 80 jaar geleden?

Heb 't filmpje niet gekeken maar vind je ze nou intelligenter omdat ze een hekel hebben aan Duitsers voor iets van 80 jaar geleden?
Nee. In het filmpje komen Duitsers niet eens ter sprake. Men geareageert op het feit dat Moskou wordt aangevallen met drones.

Terug
Naar boven