MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik zeg niet dat ze allemaal de Duitsers een warm hart toe droegen, maar ze namen het de huidige generatie in elk geval niet kwalijk.
Volkomen logisch. Misschien wordt het er in de Russische geschiedenisboekjes wel ingeramd dat Duitsers slecht zijn? De val van de Berlijnse Muur en de 'fusie' van Oost- en West-Duistland zullen ze ook wel niet leuk hebben gevonden.

Laatst bewerkt:
hierboven postte ook al een stuk intelligenter overkomen dan in de straatinterviews zoals je ze op RTL en SBS ziet.
Ik vind ze niet bijster intelligent overkomen, de meesten berusten zich in het gegeven dat ze niets te vertellen hebben en een enkeling vind dat (en wat er gebeur in Oekraïne) zelfs goed.

Straatinterviews van RTL en SBS heb ik al jaren niet bekeken.

Volkomen logisch. Misschien wordt het er in de Russische geschiedenisboekjes wel ingeramd dat Duitsers slecht zijn? De val van de muur een de 'fusie' van Oost- en West-Duistland zullen ze ook wel niet leuk hebben gevonden.
Dat kan, maar als mijn geschiedenisboekjes zo waren geschreven had mijn vader mij verteld dat die volstonden met fouten.

Dat zou kunnen, maar 95% van mijn ooms en tantes hebben bewust de oorlog meegemaakt en mijn vaderskant woonde in Rotterdam. Ik zeg niet dat ze allemaal de Duitsers een warm hart toe droegen, maar ze namen het de huidige generatie in elk geval niet kwalijk.
95%?

Waarschijnlijk wel, alleen heeft het helemaal niet zoveel zin om @Steks te corrigeren, zie de duizenden posts op dit forum die daarbij ook hun doel voorbij zijn geschoten. Hij heeft er zelfs een excuus voor in zijn handtekening staan. Dus wie zijn er nou gek eigenlijk, de corrigeerders of @Steks?

Waarschijnlijk wel, alleen heeft het helemaal niet zoveel zin om @Steks te corrigeren, zie de duizenden posts op dit forum die daarbij ook hun doel voorbij zijn geschoten. Hij heeft er zelfs een excuus voor in zijn handtekening staan. Dus wie zijn er nou gek eigenlijk, de corrigeerders of @Steks?
Een mens kan niet overal in uitblinken en mijn kwaliteiten liggen niet bij het overbrengen van mijn gedachten op anderen, al helemaal niet middels schrift. Ken uw zwaktes en accepteer deze want ze proberen te verbeteren is veelal een inefficiënte inzet van tijd en energie.

Een mens kan niet overal in uitblinken en mijn kwaliteiten liggen niet bij het overbrengen van mijn gedachten op anderen, al helemaal niet middels schrift. Ken uw zwaktes en accepteer deze want ze proberen te verbeteren is veelal een inefficiënte inzet van tijd en energie.
Dat heb ik dus ook.

Heb ik dus ook ja, daarom werd er vaak op mij gehaat jaartjes geleden, he Punjab @Vonk

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.096
Ken uw zwaktes en accepteer deze want ze proberen te verbeteren is veelal een inefficiënte inzet van tijd en energie.
Omdat je je zwaktes kent en accepteert wilt dat niet zeggen dat je er daarom niet aan hoeft te werken.
Beetje slappe mentaliteit tbh.

Omdat je je zwaktes kent en accepteert wilt dat niet zeggen dat je er daarom niet aan hoeft te werken.
Je kan beter werken aan je kwaliteiten die gemiddeld zijn omdat daar een procentueel gelijkwaardige verbetering meer effect heeft.

Waarom zou iemand moeten werken aan Nederlandse taal op een bodybuilding forum, wanneer de fouten minimaal zijn en de taal nog goed te begrijpen is?
Beetje rare mentaliteit.

Terug
Naar boven