AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.201
Doe niet zo Stekkerig! Jouw hoef ik toch niets meer uit te leggen? Als er iemand 'balls deep' in deze materie zit, ben jij het wel. De initiele planning van de SMO was volgens mij dat Kiev binnen twee weken zou zijn ingenomen en dat dan alles klaar was.
Jouw

Waar is @Spambod eigenlijk, MIA of gewoon op vakantie (naar de Krim)?

Is dat niet waar 90% van 't topic over gaat? Een deel plast bijna in z'n broek van geluk bij 't idee dat Poetin z'n zin krijgt en fantaseert daar hardop over, 't andere deel zit met een semi stijve een profetie te typen over hoe UA "wint", voor zover je überhaupt nog kunt spreken van winnaars in al deze onzin.
Bij een oorlog spreek of schrijf je over winnen en verliezen.
Sorry dat die termen in jouw nonbinaire wereld niet gebruikt worden.
Maar helaas speelt deze oorlog zich dan ook af in de ' echte' wereld. Anders hadden we het wel een bitchfight genoemd.

Grappig hoe de Russische media deze oorlog mag verslaan. Nu snap ik @Spambod ' s kijk op deze toestand beter.

• #8.208
Deze bewaar ik even, altijd leuk als mensen glazen bollen raadplegen.

Ik gok, nog 2 weken dan zijn de eersten overgelopen naar Oekraïne.
Over een paar maanden Als de zwaardere navo wapens aankomen, is het gebeurt met de Russen.
Iets veroveren ( nog niet bevestigd) is wat anders dan behouden, nog een week dan is Bachmoet vrij. Ten noorden en ten zuiden sluit de meatgrinder zich.
En omdat de Russen het luchtruim niet hebben gepakt is die binnenkort van Oekraïne.
En wat kan Rusland straks nog, als er Oekraïners achter de ingegraven verdedigingswerken komen ? En daar kun je op wachten, nog twee weken maximaal.
Ronstradamus.

Eerder Ronstradivarius

• #8.214
Is dat niet waar 90% van 't topic over gaat? Een deel plast bijna in z'n broek van geluk bij 't idee dat Poetin z'n zin krijgt en fantaseert daar hardop over, 't andere deel zit met een semi stijve een profetie te typen over hoe UA "wint", voor zover je überhaupt nog kunt spreken van winnaars in al deze onzin.
Het Westen doet verdomd hard zijn best om me een harde te geven wanneer Putin Oekraïne pak slaag geeft.

Zolang dit geval hierboven verliest wint iedereen.

Laatst bewerkt:
  • #8.216
Good for him.

Thierry Baudet te gast bij Alexander Mercouris. Deze moet leuk zijn.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven