RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
Ook wel handig om te necklacen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk. Daarom heeft hij ze daar ook gestationeerd maar blijven ze nog idle. Als shit losgaat dan gaan die systemen ook los.Te groot risico voor Putin om de steden in puin te leggen op die manier. In dat geval is de kans aanwezig dat de NAVO wel in gaat grijpen (net zoals in Joegoslavië)
@rippedmeeuw, die is knettergek en kent geen angst.Wie is bereid naar het front te gaan als dit zich verder uitbreid richting polen en de andere navo landen en er zou een oproep gedaan worden?
Serieuze vraag
@rippedmeeuw, die is knettergek en kent geen angst.
Ik, om te vechten met de russen, niet tegenWie is bereid naar het front te gaan als dit zich verder uitbreid richting polen en de andere navo landen en er zou een oproep gedaan worden?
Serieuze vraag
Volgens mij is het wel degelijk zo dat het de bedoeling was dat de Russen vrij snel een aantal van die vrachtvliegvelden in bezit zouden krijgen om zo de landtroepen beter te kunnen bevoorraden. Dat is niet gelukt, of in elk geval is daar veel weerstand geweest door de Oekraïners waardoor de boel behoorlijk vertraagd is.Fall-out valt opzich mee bij een airburst. Blijft ook niet al te lang in de lucht hangen. Maar de eerste dagen/week zou ik nit op groundzero van een airburst rondt gaan lopen.
Ik vraag mij af op hoeveel capaciteit de Russen hun materiaal hebben ingezet. En in hoeverre wat we lezen allemaal echt is. Bij een volledige oorlog zou Oekraïne in een paar dagen whoopie krijgen.
Fog of war is a b*ch.
Ik ben toch geen toevoeging en ga me leven niet wagen voor andere die lopen te vechten.Wie is bereid naar het front te gaan als dit zich verder uitbreid richting polen en de andere navo landen en er zou een oproep gedaan worden?
Serieuze vraag
Ik dacht dat ze veel van die vliegvelden al onder controle hadden. Die militaire vliegvelden hebben ze vrijwel allemaal grotendeels uitgeschakeld de eerste uren met raketten.Volgens mij is het wel degelijk zo dat het de bedoeling was dat de Russen vrij snel een aantal van die vrachtvliegvelden in bezit zouden krijgen om zo de landtroepen beter te kunnen bevoorraden. Dat is niet gelukt, of in elk geval is daar veel weerstand geweest door de Oekraïners waardoor de boel behoorlijk vertraagd is.
Groetjes van één van de 17 miljoen Nederlandse Oekraïneconflictexperts
zal dat net zo goed werken als vaccinatieplicht?In crisissituaties denkt vrijwel iedereen alleen aan het eigen hachje - ik ook - en krijg je enkel mensen aan het front met een (vorm van) dienstplicht.
En dan is het nog maar de vraag of het verstandig is. Ik zou de gemiddelde Nederlander liever niet aan het front zetten, tenzij als kanonnenvoer.
De meeste gierige Nederlanders zouden hun eigen moeder nog door de kop schieten als dat betekent dat ze geen hogere energierekening hoeven te betalen.In crisissituaties denkt vrijwel iedereen alleen aan het eigen hachje - ik ook - en krijg je enkel mensen aan het front met een (vorm van) dienstplicht.
En dan is het nog maar de vraag of het verstandig is. Ik zou de gemiddelde Nederlander liever niet aan het front zetten, tenzij als kanonnenvoer.
Aangepast.De meeste gierige Nederlanders zouden hun eigen schoonmoeder nog door de kop schieten als dat betekent dat ze geen hogere energierekening hoeven te betalen.
Toch wel vreemd, aangezien wij het meest betalen voor benzine van alle landen in de wereld.De meeste gierige Nederlanders zouden hun eigen moeder nog door de kop schieten als dat betekent dat ze geen hogere energierekening hoeven te betalen.
Klopt. Ik herinner me die brief op m'n 18e verjaardag nog maar al te goed.Dienstplicht is toch nooit opgeheven?
Alleen de oproepplicht.