AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.221

Dat was toch een complottheorie?

• #8.225
Maar waarom zouden we hem moeten geloven in plaats van VS, Oekraïne, United Nations, Russische wetenschappers en Reuters?
Wie versta jij onder VS aangezien hij ook Amerikaans is. Rusland zegt hetzelfde.
Je hoeft hem niet te geloven. Hij levert hier immers geen bewijs.

Maar het klink plausibel en hij is niet de eerste die dit zegt. Zoals hij zegt heeft Victiotia Nuland dit zelf een keer (perongeluk) toegegeven. Dat is dezelfde vrouw die zei dat de Nordstream pijpleiding op zou houden te bestaan.

Wie versta jij onder VS aangezien hij ook Amerikaans is. Rusland zegt hetzelfde.
Je hoeft hem niet te geloven. Hij levert hier immers geen bewijs.

Maar het klink plausibel en hij is niet de eerste die dit zegt. Zoals hij zegt heeft Victiotia Nuland dit zelf een keer (perongeluk) toegegeven. Dat is dezelfde vrouw die zei dat de Nordstream pijpleiding op zou houden te bestaan.

VS, niet 'een Amerikaan', dus het land ie de overheid. Ik vraag waarom iemand hem zou moeten geloven, aangezien je gelijk na de video doet alsof het nu wel zo is ipv een complottheorie.

Bored Monsters Inc GIF

• #8.229
VS, niet 'een Amerikaan', dus het land ie de overheid. Ik vraag waarom iemand hem zou moeten geloven, aangezien je gelijk na de video doet alsof het nu wel zo is ipv een complottheorie.
De overheid? Je hebt zowel republikeinen en democraten in die overheid die er beide verschillende meningen op nahouden. Trump zei het ook en hij is president.
Victioria Nuland zei het en die maakt deel uit van de regering van Biden.

Dus.. wie versta jij onder 'de overheid' van de VS?

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #8.230
Ik geloof al langer dat dit zo is, niet opeens nu pas.

Wat is de definitie van biowapens?

En de bewering is “wij hebben biolabs in Oekraïne want wij maken biowapens”

@apfelstrudel, wie is “wij” in bovenstaande bewering?

Terug
Naar boven