Volgens jou is er geen 'Amerika als land' want dat mocht ik ook niet zeggen zonder heel specifiek aan te geven wie precies..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is het punt van dat gain of function research dat daar plaatsvind.Absoluut, ik zeg ook nergens dat het per direct niet waar is he..
En maken is anders dan onderzoek.
Huh? Nee jij had het over de uitspraak van iemand binnen de overheid.Volgens jou is er geen 'Amerika als land' want dat mocht ik ook niet zeggen zonder heel specifiek aan te geven wie precies..
Huh? Nee jij had het over de uitspraak van iemand binnen de overheid.
Maar ok, fair enough, wie doet dan dan van de Amerikaanse overheid?
Dat wordt gewoon gezegd in het filmpje, namelijk Fauci.
Dezelfde man die gain of function research funde in de Wuhan lab for virology. Zou er een verband zijn...? Waar rook is zijn rookmachines, toch @Steks?
PrimaNee, ik had het nergens over een uitspraak en ik zei nergens 'iemand binnen de overheid'.
Geen idee wie. Boeit me verder ook vrij weinig.
Huh? Nee jij had het over de uitspraak van iemand binnen de overheid.
Maar ok, fair enough, wie doet dan dan van de Amerikaanse overheid?
Dat wordt gewoon gezegd in het filmpje, namelijk Fauci.
Dezelfde man die gain of function research funde in de Wuhan lab for virology. Zou er een verband zijn...? Waar rook is zijn rookmachines, toch @Steks?

Waarom zou het niet in een lab gemaakt kunnen zijn?Wauw ?
Nog even en Covid is bedacht door de nazi's in een Oekraïns laboratorium.
#keepondigging.![]()
Waarschijnlijk tegen een Oekraïnse drone gelopen. Maar dat zal hij nooit toegeven.Waar is @Spambod eigenlijk, MIA of gewoon op vakantie (naar de Krim)?
Nou gelukkig dan maar

![]()
Missile hits Swedish SKF factory in Ukraine, killing three
Swedish bearings maker SKF said on Tuesday its factory in Lutsk, Ukraine was hit by a missile overnight, killing three employees.www.reuters.com
Humvee krijgt (direct?) hit van Russische artillerie op 08:10