MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Logisch.
Hij is net als Putin ook een autocraat.

Waarschijnlijk halen @Vonk en @Spambod hun gevoelens door elkaar. Als ze iemand mogen, zijn ze eigenlijk jaloers op die persoon. Das ziekelijk jongens.
Ik wil niet beweren dat deze gouden waarheid opgaat in dit geval, maar je noemt hier wel een fundamenteel psychisch mechanisme (ïdentificatie). Filosoof en schrijver Friedrich Duerrenmatt heeft dat thema in zijn novelle "Der Richter und sein Henker" heel mooi uitgewerkt. In het ergste geval wordt het rolmodel vermoord, om diens identiteit over te nemen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik wil niet beweren dat deze gouden waarheid opgaat in dit geval, maar je noemt hier wel een fundamenteel psychisch mechanisme (ïdentificatie). Filosoof en schrijver Friedrich Duerrenmatt heeft dat thema in zijn novelle "Der Richter und sein Henker" heel mooi uitgewerkt. In het ergste geval wordt het rolmodel vermoord, om diens identiteit over te nemen.

Wel lastig kiezen, of ik dan Putin of Orbán zou doen..

Het Oekrainse leger is al heel de week bezig met het bombarderen van Donetsk, waar gewoon nog een paar honderdduizend mensen wonen. Overal beelden te zien van raketinslagen midden in de stad, in woonwijken etc. Helemaal geen aandacht voor ???

Het Oekrainse leger is al heel de week bezig met het bombarderen van Donetsk, waar gewoon nog een paar honderdduizend mensen wonen. Overal beelden te zien van raketinslagen midden in de stad, in woonwijken etc. Helemaal geen aandacht voor ???

Is vaak zo tijdens oorlog denk ik, dat er meer aandacht is voor 'het eerste slachtoffer' dan voor de 'eerste dader' wanneer er wordt terug gevochten.
Keur ik niet goed overigens, burgers zijn burgers, of dat nou in Rusland of in Oekraïne is, dus ook nu moet er aandacht voor komen :(

:dunno:
Als de Russen naar huis gaan is het direct afgelopen.

Oekraïne is sinds 2014 de 51e staat van Murica. Dat ligt aan de andere kant van de oceaan. Waarom vinden we dat wel allemaal dikke prima, maar als Rusland het graag als niet lidstaat van de NAVO als grijze zone wil behouden, dan ineens is het evil Putin dit dat.
Er is maar 1 reden waarom Murica en daarmee de NAVO involved is en dat is dolla dolla bills.

Terug
Naar boven