- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien willen ze de klok wel terug draaien.
![]()
First Abrams Tanks Arrive in Ukraine, Zelensky Says (Published 2023)
U.S. officials said that an initial batch of the 31 M1 Abrams tanks promised to Ukraine by the Biden administration had been delivered, months ahead of estimates.www.nytimes.com
Sowieso, of Oekraïne kan flinke terug slaan of de VS slaat een flater aangezien deze tanks nog nooit door een vijand zijn vernietigd.
Sowieso, of Oekraïne kan flinke terug slaan of de VS slaat een flater aangezien deze tanks nog nooit door een vijand zijn vernietigd.
Hebben deze tanks eigenlijk ooit een waardige tegenstander gekend?

En die krijgen ze nu nog niet.Hebben deze tanks eigenlijk ooit een waardige tegenstander gekend?

Komt goed. Heb vertrouwen.Dan gaan ze vast de oorlog nu winnen met die paar tanks![]()
Dan moeten wij nog meer geld inleveren. Wil jij voor mij betalen? Ik wil mijn 1,60 de liter weer terug.Komt goed. Heb vertrouwen.
En mocht het niet zo zijn.... veranderd dat voor ons niks.
Komt goed. Heb vertrouwen.
En mocht het niet zo zijn.... veranderd dat voor ons niks.
Leef jij onder een steen? Heel de Europese industrie staat op instorten. Dat is best een grote prijs voor een ander zijn conflict als je het mij vraagt.Sowieso een apart verhaal. Hitler kwam er pas achter dat die divisie bestond toen de oorlog voorbij was.Oeps
![]()
Canada under fire for applauding 'literal Nazi' in parliament during Zelenskyy visit
Canadian officials have apologized for inviting and applauding a World War II fighter who fought for the Nazis during a Parliament event with Ukrainian leader Volodymyr Zelenskyy.www.foxnews.com

Huh, lees jij fake news ofzo.Nee?Leef jij onder een steen? Heel de Europese industrie staat op instorten. Dat is best een grote prijs voor een ander zijn conflict als je het mij vraagt.
Daar kun je voor terecht in het buitenland.Dan moeten wij nog meer geld inleveren. Wil jij voor mij betalen? Ik wil mijn 1,60 de liter weer terug.

Wanneer was het voor het laatst 1,60?Dan moeten wij nog meer geld inleveren. Wil jij voor mij betalen? Ik wil mijn 1,60 de liter weer terug.
Ik snap het nut ervan niet zo goed. 31 tanks, ook al zijn het Abrams, zijn toch gewoon een druppel op de gloeiende plaat? Als je er nou 300 stuurt met manschappen erbij kom je misschien ergens maar 30?![]()
First Abrams Tanks Arrive in Ukraine, Zelensky Says (Published 2023)
U.S. officials said that an initial batch of the 31 M1 Abrams tanks promised to Ukraine by the Biden administration had been delivered, months ahead of estimates.www.nytimes.com