apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Benzineprijzen gaan €0,25 omhoog vanaf 1 jan 2024.Als de rest nu ook stopt met wapens leveren hebben we hopelijk snel weer normalere benzine prijzen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benzineprijzen gaan €0,25 omhoog vanaf 1 jan 2024.Als de rest nu ook stopt met wapens leveren hebben we hopelijk snel weer normalere benzine prijzen![]()
Asml? Imo de grootste troef, zonder chippies geen machines om grootschalig o.a. olie en gas te produceren en distribueren (of oorlogje spelen). Is sowieso al betrokken bij allerlei schimmige deals wereldwijd, waar veel landen niet blij mee zijn op zijn zachtst gezegd. Hier hoor je echter bar weinig over.Die LPG is maar peanuts als je kijkt naar het totaal van de (economische) belangen tussen Nederland en de VS. Wij zijn compleet afhankelijk van ze of we dat nu willen of niet. Het zou wel goed voor ons zijn om dat voorzover mogelijk iets te verminderen.
Raar dat het in Duitsland amper stijgt.Als de rest nu ook stopt met wapens leveren hebben we hopelijk snel weer normalere benzine prijzen![]()
De ene regering is hebberiger dan de andere.Raar dat het in Duitsland amper stijgt.
E10 1,90
E5 1,96
Dsl 1,84
premium benz. 2,20
premium Dsl 2,08
Mijn motor verbruikt 1l op 22km en mijn auto rijdt op gas.
Adolf approvesMijn motor verbruikt 1l op 22km en mijn auto rijdt op gas.
Lutz zal binnenkort contact met je opnemen aangaande een persoonlijk tarief.
Nee maar het is gewoon hypocriet. Apfel heeft al een treffende vergelijking gemaakt.
Nieuwe landsgrenzen tekenen en het land herverdelen?Ik ben ook erg benieuwd wat er nu de komende maanden gaat gebeuren. Op het slagveld lijkt UA iig al zo goed als uitgespeeld te zijn…
Nieuwe landsgrenzen tekenen en het land herverdelen?
Als het Westen zijn handen van Oekraïne aftrekt dan zal dat redelijk snel gaan omdat UA dan zeer snel zonder wapens en munitie komt te zitten.Ik denk niet dat dat zo makkelijk zal gaan.
Ik gok dat een van de main objectives van Rusland nu is, ook met het oog op de toekomst, om UA toegang tot de Zwarte Zee te ontnemen. Dat zullen ze waarschijnlijk niet zo 123 opgeven aan de onderhandelingstafel, dus dat gebied zal waarschijnlijk veroverd moeten worden middels een grootschalige operatie.
Als het Westen zijn handen van Oekraïne aftrekt dan zal dat redelijk snel gaan omdat UA dan zeer snel zonder wapens en munitie komt te zitten.
Dan wordt het capituleren.
![]()
Oplopende spanningen tussen Rusland en Noorwegen op Spitsbergen
Rusland wil met provocaties geopolitieke dominantie uitstralen, zeggen experts. Ook op het strategische gelegen Spitsbergen in de Noordelijke IJszee.nos.nl