AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik snap het nut ervan niet zo goed. 31 tanks, ook al zijn het Abrams, zijn toch gewoon een druppel op de gloeiende plaat? Als je er nou 300 stuurt met manschappen erbij kom je misschien ergens maar 30?
Beter dan niets. Het bereik van de granaten van de Abrams is groter.
Als ze tactisch goed worden weg gezet, neemt de druk op de Russen behoorlijk toe.

Nee niets was beter geweest, dan had ik niet continu voor €100+ aan de pomp gestaan.
Het bereik van de granaten van de Abrams is groter.
3km om precies te zijn. Weet niet of je er veel mee op schiet.
Als ze tactisch goed worden weg gezet, neemt de druk op de Russen behoorlijk toe.
Het zijn er 31. Dat is precies mijn punt, hoeveel druk zet je met 31 tanks, ook al zijn het topklasse monsters als de Abrams.

Gezellig in het russische leger.

Nee niets was beter geweest, dan had ik niet continu voor €100+ aan de pomp gestaan.

3km om precies te zijn. Weet niet of je er veel mee op schiet.

Het zijn er 31. Dat is precies mijn punt, hoeveel druk zet je met 31 tanks, ook al zijn het topklasse monsters als de Abrams.
Die hoge benzine prijs heb je aan het kabinet te danken, allemaal belasting.
Zelfde met je zorgverzekering, minstens een tientje erbij op, voor ouderen zorg zeggen ze.
Maar wat denk je van al die asielzoekers, hoeveel zorg mag dat kosten? Hoeveel belasting geld gaat naar die onzin.

3km is net genoeg om buiten russische vuur te blijven.

Die hoge benzine prijs heb je aan het kabinet te danken, allemaal belasting.
Zelfde met je zorgverzekering, minstens een tientje erbij op, voor ouderen zorg zeggen ze.
Maar wat denk je van al die asielzoekers, hoeveel zorg mag dat kosten? Hoeveel belasting geld gaat naar die onzin.
Ja en wat wordt er betaald met die belastingcenten? Juist, de steun aan Oekraïne en de opvang van al die uitvreters die van daar naar hier komen.

Ik ben oprecht van het begin af aan tegen de Russische invasie maar had dan als NAVO in 1 keer keihard teruggeslagen door een troepenmacht die kant uit te sturen waar de invasie van Irak bij verbleekt in plaats van dit halfzachte gedoe waarmee je je eigen Europese bevolking enorm tekort doet, de Russen je nog steeds uitlachen en bovenal Oekraïne nog steeds niet gered is.
3km is net genoeg om buiten russische vuur te blijven.
Dat klopt, even uit mijn hoofd heeft de Abrams een groter bereik dan welke operationele Russische tank ook. Echter heb je er nog steeds maar 31.

Dit plaatje spreekt boekdelen;

1695746339704.png

Je hoeft maar de 1e 3 minuten te zien: Stoltenberg legt haarfijn uit hoe NATO de oorlog heeft uitgelokt. Letterlijk!

Wordt tijd dat ik ook Oekraine inval :heart:

Dit kan niet waar zijn toch? Iemand context bij dit bericht van het Pentagon?

Terug
Naar boven