Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.763

UA bij EU is einde EU.

Kweetnie nou niet of ik hier blij of verdrietig van moet worden :roflol:.

Wanneer begint WWIII? Anders heb ik een helm voor niets aangeschaft.

200 (4).gif

Ben benieuwd of het er echt van gaat komen.

Mijn pofbroek en Luger liggen klaar.

• Heart
Waarderingen: Vonk
Zelensky en Zaluzhny lijken de laatste tijd steeds meer en meer overhoop te liggen met elkaar.

Ik zie het nog wel gebeuren dat het Oekrainse leger gewoon in opstand komt tegen het Zelensky regime. Dat zou natuurlijk wel echt het ultieme fiasco zijn voor VS en EU.

Dus het is eerder voor de hand liggend dat Zaluzhny crasht in een helikopter of per ongeluk een granaat laat ontploffen in zijn broekzak.

Ja wie trekt het grootste strootje? :D

• #8.774
Zelensky en Zaluzhny lijken de laatste tijd steeds meer en meer overhoop te liggen met elkaar.

Ik zie het nog wel gebeuren dat het Oekrainse leger gewoon in opstand komt tegen het Zelensky regime. Dat zou natuurlijk wel echt het ultieme fiasco zijn voor VS en EU.

Dus het is eerder voor de hand liggend dat Zaluzhny crasht in een helikopter of per ongeluk een granaat laat ontploffen in zijn broekzak.
Of dat er perongeluk een granaat afgaat in zijn vliegtuig.

En alweer of nog steeds lukt het het tweede sterkste leger niet om terrein winst te boeken.

• Like
Waarderingen: Vonk
Krijg steeds meer een gevoel dat het een poppenkast spel is, jij niet @RonnReeves ?
we worden gewoon bedonderd, en opgezadeld met asielzoekers als goedkope arbeidskrachten. Nederland heeft totaal niets te vertellen en danst naar de pijpen van wat er in Brussel wordt bekokstooft, onder invloed van grote industriële partijen.
welk poppetje je gaat stemmen zal daar ook weinig verandering in brengen ben ik bang. PVV wil dat NL uit de EU treedt, en ik ook. Door asielbeperking zal er ook minder druk op azc’s komen, en minder onrust in de dorpen waar nu overlast is.

• #8.778
Krijg steeds meer een gevoel dat het een poppenkast spel is, jij niet @RonnReeves ?
we worden gewoon bedonderd, en opgezadeld met asielzoekers als goedkope arbeidskrachten. Nederland heeft totaal niets te vertellen en danst naar de pijpen van wat er in Brussel wordt bekokstooft, onder invloed van grote industriële partijen.
welk poppetje je gaat stemmen zal daar ook weinig verandering in brengen ben ik bang. PVV wil dat NL uit de EU treedt, en ik ook. Door asielbeperking zal er ook minder druk op azc’s komen, en minder onrust in de dorpen waar nu overlast is.
De vijand is de overheid en de EU in Brussel.

Waar je bang voor moet zijn? 100% slaaf te worden en al je vrijheden te verliezen. Voor hoever we dat nu nog niet zijn. Zie CBDC, DIGITAL ID, afschaffen cash, CO2 krediet systeem.

Wat je eraan kan doen? Hoogstens jezelf en anderen duidelijk maken wat er speelt en wat er gaat gebeuren. Wat iemand er wel of niet mee doet is niet aan jou of mij.

Je kan bijv wel een exit plan opstellen om deze, binnenkort islamitische shithole, te verlaten.
:fluit:

Terug
Naar boven