MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Zo zie je maar @apfelstrudel dat we toch telepatisch met elkaar zijn verbonden.
🤣

Krijg steeds meer een gevoel dat het een poppenkast spel is, jij niet @RonnReeves ?
we worden gewoon bedonderd, en opgezadeld met asielzoekers als goedkope arbeidskrachten. Nederland heeft totaal niets te vertellen en danst naar de pijpen van wat er in Brussel wordt bekokstooft, onder invloed van grote industriële partijen.
welk poppetje je gaat stemmen zal daar ook weinig verandering in brengen ben ik bang. PVV wil dat NL uit de EU treedt, en ik ook. Door asielbeperking zal er ook minder druk op azc’s komen, en minder onrust in de dorpen waar nu overlast is.
Geen idee man. Maar van mij mag het zo doorgaan. Zonder wrijving geen glans. Er is altijd ergens oorlog en boycotten en handel.

Onderhandelen terwijl iedereen meekijkt werkt ook niet. Er moet altijd iets bij, wat niet iedereen hoeft te weten.

Ik heb niet eens de illusie dat ik ook maar een heel klein beetje van geopoletics begrijp.
En het proberen te begrijpen geeft je nog steeds geen invloed. Daarvoor komen we niet uit de juiste families. Grof weg probeert iedereen overal financieel er beter van te worden. Hoe meer euro's je hebt hoe meer je er kunt maken. Kijk hoe je de regels voor jou kan laten werken, meer kun je er niet uithalen. Misschien kun je asielzoekers in je schuur opvangen, tegen een redelijke vergoeding, misschien kun je illegalen herbergen tegen een dikkere vergoeding, doe je ding.

Ik ben het zeker oneens met het huidige EU-beleid en hoe wij als Nederland er mee omgaan. Maar ik zie hier een hoop reactie's met 'het liefst' de EU uit.
Ik ben benieuwd hoe mensen zich dat voor hun zien? Uiteindelijk zal een land als NL altijd verdragen etc. maken net zoals Engeland/Zwitserland/Denenmarken waardoor je naar mijn mening beter een 'Hongarije-instelling' kan hebben t.o.v. de EU.

Ik ben het zeker oneens met het huidige EU-beleid en hoe wij als Nederland er mee omgaan. Maar ik zie hier een hoop reactie's met 'het liefst' de EU uit.
Ik ben benieuwd hoe mensen zich dat voor hun zien? Uiteindelijk zal een land als NL altijd verdragen etc. maken net zoals Engeland/Zwitserland/Denenmarken waardoor je naar mijn mening beter een 'Hongarije-instelling' kan hebben t.o.v. de EU.
NL uit de EU, eigen regels, eigen contracten met andere landen. Moet het zo moeilijk dan?

Ik vind de EU prima, maar niet in de huidige vorm. Minder macht naar Brussel.

Het verdrag van Rome was op zichzelf meer dan genoeg. Alles wat er uit de EU is voortgekomen is of overbodig of schaad eerder dan het baat. Meer dan de EEG had het echt niet hoeven worden en de manier waarop het zo ondemocratisch opgezet is met de commissie, de raad en het parlement. Wanstaltige draak is het geworden.

De Oekse variant van raampje duikelen?

Ik vind de EU prima, maar niet in de huidige vorm. Minder macht naar Brussel
Brussel?

mountains dropping GIF by South Park

Hoe doen de Russen het ondertussen?

Dat komt het mooi uit wat ik zei toen de oorlog uitbrak. Klooiende Russen in de het begin zegt niets over het einde.

NL uit de EU, eigen regels, eigen contracten met andere landen. Moet het zo moeilijk dan?
Beetje net zoals de UK, maar dan met minder leverage, minder zelfvoorziening en meer afhangelijkheid van vrije handel. Strak plan.

Niemand kan met een strak gezicht beweren dat NL uit de EU een goed idee is. NL is niet voor niks grondlegger.

Dat neemt niet weg dat er dingen beter zouden kunnen en dingen anders moeten, maar dat maakt het niet ineens een goed idee om uit de EU te gaan.

Terug
Naar boven