- Waardering
- 27.945
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Jij hebt overal wel een woordje commentaar voor over.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt overal wel een woordje commentaar voor over.
Geen idee man. Maar van mij mag het zo doorgaan. Zonder wrijving geen glans. Er is altijd ergens oorlog en boycotten en handel.Krijg steeds meer een gevoel dat het een poppenkast spel is, jij niet @RonnReeves ?
we worden gewoon bedonderd, en opgezadeld met asielzoekers als goedkope arbeidskrachten. Nederland heeft totaal niets te vertellen en danst naar de pijpen van wat er in Brussel wordt bekokstooft, onder invloed van grote industriële partijen.
welk poppetje je gaat stemmen zal daar ook weinig verandering in brengen ben ik bang. PVV wil dat NL uit de EU treedt, en ik ook. Door asielbeperking zal er ook minder druk op azc’s komen, en minder onrust in de dorpen waar nu overlast is.
Of ze in je tuin aan de ketting katoen laten plukken.Misschien kun je asielzoekers in je schuur opvangen, tegen een redelijke vergoeding, misschien kun je illegalen herbergen tegen een dikkere vergoeding, doe je ding.
Katoen groeit toch niet in dit klimaat?Of ze in je tuin aan de ketting katoen laten plukken.
Groeit prima hoor in een kas. Wat razorwire eromheen en gaan.
NL uit de EU, eigen regels, eigen contracten met andere landen. Moet het zo moeilijk dan?Ik ben het zeker oneens met het huidige EU-beleid en hoe wij als Nederland er mee omgaan. Maar ik zie hier een hoop reactie's met 'het liefst' de EU uit.
Ik ben benieuwd hoe mensen zich dat voor hun zien? Uiteindelijk zal een land als NL altijd verdragen etc. maken net zoals Engeland/Zwitserland/Denenmarken waardoor je naar mijn mening beter een 'Hongarije-instelling' kan hebben t.o.v. de EU.
Ik vind de EU prima, maar niet in de huidige vorm. Minder macht naar Brussel.
![]()
Oekraïne zegt dat vrouw van baas militaire inlichtingendienst is vergiftigd
De echtgenote van de Oekraïense militaire inlichtingenchef Kyrylo Budanov is vergiftigd. Dat melden Oekraïense inlichtingenbronnen. Andriy Yusov van de militaire inlichtingendienst GUR bevestigt dat ook aan Reuters.www.nu.nl
Brussel?Ik vind de EU prima, maar niet in de huidige vorm. Minder macht naar Brussel
Beetje net zoals de UK, maar dan met minder leverage, minder zelfvoorziening en meer afhangelijkheid van vrije handel. Strak plan.NL uit de EU, eigen regels, eigen contracten met andere landen. Moet het zo moeilijk dan?