Ni shagu nazad!Dat komt het mooi uit wat ik zei toen de oorlog uitbrak. Klooiende Russen in de het begin zegt niets over het einde.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ni shagu nazad!Dat komt het mooi uit wat ik zei toen de oorlog uitbrak. Klooiende Russen in de het begin zegt niets over het einde.
Ze zijn bezig met Avdiivka aan het omsingelen. Gooien er onder andere serieuze clusterbommen.
👌🏻Ze zijn bezig met Avdiivka aan het omsingelen. Gooien er onder andere serieuze clusterbommen.
Ja.NL uit de EU, eigen regels, eigen contracten met andere landen. Moet het zo moeilijk dan?
). Daardoor krijg je tafarelen zoals in Engeland waarbij de economie nog nooit zo slecht is geweest.Van een van de top bijdragers naar een top ontvanger gaan zou leuk zijn jawaardoor je naar mijn mening beter een 'Hongarije-instelling' kan hebben t.o.v. de EU.
Uit de EU stappen is 1 zaak en mss nog een goede optie ook (ook voor Vlaanderen trouwens als we eindelijk van Wallonie en Brussel afgeraken). Economisch komt dat wss wel goed.Een van de speerpunten van het buitenlandbeleid van de US na WOII was nationalisme uitbannen in Europa. Dat is met de EU aardig gelukt. Al die kleine landjes bij elkaar met aan het hoofd een aantal marionetten zijn een regelrechte speelbal voor Amerika.
Hoewel het toch nooit zal gebeuren, denk ik dat het in theorie wel mogelijk zou zijn voor Nederland om uit de EU en euro te stappen. Nederland is een productie- en exportland bij uitstek (daarom dat er ook alles aan wordt gedaan om dat kapot te maken) en met de juiste verdragen / regelingen zou dat wel goed komen.
Nederland is nu nog redelijk leidend in de agrarische sector, er is veel nieuwe technologie en kennis voor in de industrie en Nederland heeft een enorme gasvoorraad. Tel uit je winst.
Uit de EU stappen is 1 zaak en mss nog een goede optie ook (ook voor Vlaanderen trouwens als we eindelijk van Wallonie en Brussel afgeraken). Economisch komt dat wss wel goed.
Maar we hebben wel een sterke NAVO nodig en bijgevolg de Amerikanen.
Wan militiair gezien tellen al die individuele landen geen sikkepit voor.
Zou moeten kunnen ja.Een land zou toch prima uit de EU kunnen stappen maar wel lid kunnen blijven van de Navo? Volgens mij is dat no biggie.
Doordat het VK uit de EU gestapt is kan volgend jaar maanden lang geen Eurostar trein rijden.
Hoe kan Nederland dat zo veel in- uit- en doorvoert uit de EU stappen zonder daar financieel op achteruit te gaan?
Wat kan mij die paupers die met de trein reizen nou schelen.Misschien rijdt er eindelijk eens een passagierstrein bij meer dan 1mm neerslag omdat het spoorwegennet minder belast gaat zijn.

Wat kan mij die paupers die met de trein reizen nou schelen.![]()
Steks werkt halve dagen hèAls jij zometeen onteigend wordt van al je bezit door toedoen van meneer Schwaab sta jij ook op het centraal station met je lunchbox in je tas om 06.30.
En een NEXIT gaat dat tegenhouden?Als jij zometeen onteigend wordt van al je bezit door toedoen van meneer Schwaab sta jij ook op het centraal station met je lunchbox in je tas om 06.30.

Liever wat later.
De tweede helft van de ochtend is ook te vroeg voor je?
Vanaf 0930 😂
Dit heeft niets met brexit te maken, maar met Schengen. Daar zat UK nooit in.Doordat het VK uit de EU gestapt is kan volgend jaar maanden lang geen Eurostar trein rijden.
Hoe kan Nederland dat zo veel in- uit- en doorvoert uit de EU stappen zonder daar financieel op achteruit te gaan?