Kan hij zo krijgen hoor, jammer voor je.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal waarschijnlijk gewoon de Nederlandse nationaliteit hebben. Nederland is een van de makkelijkste landen daarin; is een van je ouders Nederlands ben je dat automatisch ook (indien de vader het kind erkent, in geval van Nederlandse vader) je moet het kind alleen registeren als Nederlands
Voel je je nu goed? Je hebt het over een kind he. Hoe laag ben je dat je daar opmerkingen over maakt?
Ik voel mij prima, het is niet mijn schuld dat jij je zo nodig moest voort planten.
Graag weer OT nu, want anders blijven we bezig met zinloze discussies over jou en je kroost.
Zelfs 10 generaties onder jou zullen Nederlands zijn mits ze zich blijven registerenDus als ik vandaag emigreer naar Noorwegen en de kinderen van de kinderen van de kinderen van mijn kinderen, krijgen kinderen, allemaal in Noorwegen. Kunnen ze dan nog steeds de Nederlandse nationaliteit krijgen? Waar ligt die grens dan? Of begrijp ik je gewoon verkeerd?
Om het nog een beetje OT te houden, Russen kopen gewoon de Maltese of Cypriotische nationaliteit voor 50K p.p. om legitieme EU burger te worden. Die eilanden varen daar extreem wel bij.
Is het de periode van de maand of ben je altijd zo snel op je pik getrapt? Anders is een maandelijkse weekban mss de redding van het forum?Tuurlijk nu janken dat we OT moeten, terwijl jij degene was die z'n arrogante kut opmerkingen weer niet voor zich kon houden. Ga lekker in je verwijfde schoentjes lopen.
Dat is tevens de reden dat ik geen voorstander ben van een Nexit.Daarnaast ben ik vooral gefocussed op het kostenplaatje, dus ook als dat duurder is zal voor mij bijna noot opgaan.
Die veto wordt binnenkort afgeschaft. Is al over gestemd.Dat is tevens de reden dat ik geen voorstander ben van een Nexit.
Maar als land met de grootste bijdrage per hoofd van de bevolking moeten we wel meer invloed krijgen imo. We hebben 29 zetels in een parlement van 751 zetels. Die 29 zijn ook nog eens erg verdeeld. De enige formele invloed die wij wel nog hebben, is een veto. Maar net die veto's zetten wij niet in en wil men afschaffen, omdat Polen en Hongarije, die vaak inzetten om hun onderhandelingspositie te verbeteren.
Dus als ik vandaag emigreer naar Noorwegen en de kinderen van de kinderen van de kinderen van mijn kinderen, krijgen kinderen, allemaal in Noorwegen. Kunnen ze dan nog steeds de Nederlandse nationaliteit krijgen? Waar ligt die grens dan? Of begrijp ik je gewoon verkeerd?
Om het nog een beetje OT te houden, Russen kopen gewoon de Maltese of Cypriotische nationaliteit voor 50K p.p. om legitieme EU burger te worden. Die eilanden varen daar extreem wel bij.
Ergens ben ik het wel met je eens, maar aan de andere kant vraag ik me dan weer af waarom dat op landelijk niveau niet ook zo geregeld is. Dan heeft elke stemgerechtigde evenveel inspraak.Dat is tevens de reden dat ik geen voorstander ben van een Nexit.
Maar als land met de grootste bijdrage per hoofd van de bevolking moeten we wel meer invloed krijgen imo. We hebben 29 zetels in een parlement van 751 zetels. Die 29 zijn ook nog eens erg verdeeld. De enige formele invloed die wij wel nog hebben, is een veto. Maar net die veto's zetten wij niet in en wil men afschaffen, omdat Polen en Hongarije, die vaak inzetten om hun onderhandelingspositie te verbeteren.
Altijd handig een exit plan.Of het in de praktijk vaak voor is gekomen betwijfel ik. Ik zie er ivm reizen en toegankelijkheid op zich wel het nut van in om ook een Nederlands paspoort voor mijn kinderen te fixen in de toekomst, maar na 1-2 generaties heb je ook helemaal geen binding meer met het land van “herkomst” en stopt het meestal daar.