XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Vind het altijd interessant om te zien hoe zo’n command post er van binnen uitziet.

Live feed krijgen van de drone operator, zit goed in elkaar.

Vind het altijd interessant om te zien hoe zo’n command post er van binnen uitziet.

Live feed krijgen van de drone operator, zit goed in elkaar.

Kan dit filmpje niet zien want heb geen reddit app maar ik zag laatst ook wat filmpjes uit een Russian trench met commandopost. Die gasten hadden binnen gewoon plasma tv’s en wasmachines en een keuken / koelkast etc etc en eigenlijk alles wat je je maar kan bedenken. En dat allemaal onder de grond ergens in een weiland. Best indrukwekkend en ook erg tegenstrijdig ofzo.

Binnen heb je waarschijnlijk een vrij veilig en comfortabel gevoel en zodra je naar buiten loopt beland je in een soort hel met de dood of een paar ledenmaten eraf heel dichtbij.

Kan dit filmpje niet zien want heb geen reddit app maar ik zag laatst ook wat filmpjes uit een Russian trench met commandopost. Die gasten hadden binnen gewoon plasma tv’s en wasmachines en een keuken / koelkast etc etc en eigenlijk alles wat je je maar kan bedenken. En dat allemaal onder de grond ergens in een weiland. Best indrukwekkend.
Klinkt niet erg mannelijk, hadden ze ook make-up spiegels?

17 maart trouwens verkiezingen in Rusland.

Durft iemand een voorspelling te doen?

Denk dat zelfs Stevie Wonder die uitslag wel op voorhand kan zien :lol:

Ik las alweer de eerste nieuwsartikelen erover op MSM :hahaha:

Eerlijk gezegd geen hond die er hier mee bezig is. Vladi is gewoon onze leider zo lang als hij nog gezond blijft en hopelijk blijft hij dat nog heel lang.

Kan dit filmpje niet zien want heb geen reddit app maar ik zag laatst ook wat filmpjes uit een Russian trench met commandopost. Die gasten hadden binnen gewoon plasma tv’s en wasmachines en een keuken / koelkast etc etc en eigenlijk alles wat je je maar kan bedenken. En dat allemaal onder de grond ergens in een weiland. Best indrukwekkend en ook erg tegenstrijdig ofzo.

Binnen heb je waarschijnlijk een vrij veilig en comfortabel gevoel en zodra je naar buiten loopt beland je in een soort hel met de dood of een paar ledenmaten eraf heel dichtbij.
Is precies wat je er ziet: meerdere schermen met live drone feed en kerels die info doorgeven aan infanterie op het slagveld.

Ook al beelden met audio zien passeren waarbij ze van de commandopost doorgeven “nu om de hoek kijken, ze kijken naar de andere kant” en dan knalt ie ze af. Te bedenken dat dit op grote schaal, van beide kanten, gebeurd is crazy. Zou er niet graag staan :o

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik las alweer de eerste nieuwsartikelen erover op MSM :hahaha:

Eerlijk gezegd geen hond die er hier mee bezig is. Vladi is gewoon onze leider zo lang als hij nog gezond blijft en hopelijk blijft hij dat nog heel lang.

Ik zou er ook niet mee bezig zijn als er een sterke correlatie is tussen het 'bezig zijn met politiek' en het perongeluk uit ramen vallen.

De einddoelen van de SMO zijn vrij simpel en ook al 839383937382736382 keer uitgelegd door zowel Putin als Lavrov en zo’n beetje elke andere government official. Typerend daarom ook dat in dit artikel van NU wordt geschreven dat het onduidelijk is wat de doelen precies zijn. Dan letten ze toch al bijna 2 jaar niet goed op…

Denazificatie van Oekraine, dus het omverwerpen van het Zelensky regime (dat lijkt stapje voor stapje aardig te lukken) en het in zijn totaliteit bevrijden van de 4 geannexeerde regio’s + waarschijnlijk Odessa en Kharkov annexeren.

Geef het misschien nog een half jaar of een jaar of misschien wel 2 maar uiteindelijk gaat dat allemaal gebeuren. Kan niet anders.

De einddoelen van de SMO zijn vrij simpel en ook al 839383937382736382 keer uitgelegd door zowel Putin als Lavrov en zo’n beetje elke andere government official. Typerend daarom ook dat in dit artikel van NU wordt geschreven dat het onduidelijk is wat de doelen precies zijn. Dan letten ze toch al bijna 2 jaar niet goed op…

Denazificatie van Oekraine, dus het omverwerpen van het Zelensky regime (dat lijkt stapje voor stapje aardig te lukken) en het in zijn totaliteit bevrijden van de 4 geannexeerde regio’s + waarschijnlijk Odessa en Kharkov annexeren.

Geef het misschien nog een half jaar of een jaar of misschien wel 2 maar uiteindelijk gaat dat allemaal gebeuren. Kan niet anders.
Helemaal mee eens, alleen het argument 'denazificatie' vind ik bullshit.

Helemaal mee eens, alleen het argument 'denazificatie' vind ik bullshit.

Ja goh, dat is gewoon om het een catchy naam te geven. Maar wat ermee bedoelt wordt is het uitbannen van anti-russische praktijken in Oekraine zoals het discrimineren van Russischtaligen, herschrijven van de geschiedenis etc etc.

Ja goh, dat is gewoon om het een catchy naam te geven. Maar wat ermee bedoelt wordt is het uitbannen van anti-russische praktijken in Oekraine zoals het discrimineren van Russischtaligen, herschrijven van de geschiedenis etc etc.

Dat doen die aso broeders van jouzelf al. Geen eer, geen trots, nog erger dan ratten. Nauwelijks de kogel waard die ze kaput schiet.
Check video.

Terug
Naar boven