- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik vond het al verdacht dat @imnewhere niet meer zo actief was hier als voorheen
@RonnReeves ook nog maar zeer weinig tijd over merk ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het al verdacht dat @imnewhere niet meer zo actief was hier als voorheen
Er wonen geen Palestijnse haatbaarden in Polen.Begint toch allemaal wat saai te worden deze proxy 'oorlog'.
Kijk eens naar Gaza, daar slopen ze met de voorhamer.
Een politiek spelletje is Oekraïne.
Waarom rijden ze Polen niet gewoon binnen?![]()
Ja das echt wel sick, paar weken geleden een zwangere vrouw gezien als UA soldierSoldaten met down syndroom aan het front van Oekraïne
Reddit: het hart van het internet
www.reddit.com
Dan te bedenken dat wij via belastinggeld hier mede verantwoordelijk voor zijn..Ja das echt wel sick, paar weken geleden een zwangere vrouw gezien als UA soldier
Zelensky moet zich intens schamen. Liever zwangere vrouwen en gehandicapten afmaken dan de heilige oorlog opgeven
Die zal wel geSaddam Husseined worden binnenkort voordat ie zijn bek open kan trekken. En dan wordt er weer een nieuwe puppet op de troon gezet.Denk je dat hij dat bepaalt? Ik betwijfel het…
Het is overduidelijk dat hij op zijn plek wordt gehouden met externe hulp want in elk ander geval was hij al lang vermoord of verdreven door zijn eigen mensen.
Dat, of Oekraïne is minder Russisch dan je denkt.Denk je dat hij dat bepaalt? Ik betwijfel het…
Het is overduidelijk dat hij op zijn plek wordt gehouden met externe hulp want in elk ander geval was hij al lang vermoord of verdreven door zijn eigen mensen.

Is de russische bereidwiligheid om te blijven vechten er eigenlijk nog? Want uiteindelijk verliezen veel families toch ook hun dierbare zonen/vaders/partners?Russisch of niet… niemand wil fucking dood of zijn ledenmaten en/of dierbaren verliezen. Zeker als het al zo lang aan de gang is en als maar duidelijker wordt dat het allemaal helemaal voor niks is.
Is de russische bereidwiligheid om te blijven vechten er eigenlijk nog? Want uiteindelijk verliezen veel families toch ook hun dierbare zonen/vaders/partners?
K bedoel maar: maakt het de gewone Rus veel uit of daar een Zelensky zit of niet?
Sinds het begin van kalenderjaar 2023 hebben al meer dan een half miljoen mannen zich vrijwillig ingeschreven als beroepsmilitair. Ik denk dat dat genoeg zegt.
Het gaat er ook niet zo zeer om of Zelensky de president van Oekraine is… Dat interesseert inderdaad niemand. Waar het om gaat is dat onze nationale veiligheid ernstig in het gedrang komt wanneer in Kharkov, Donetsk en Lugansk op slechts enkele tientallen kilometers van de grens NAVO tuig gestationeerd wordt. En dat gebeurt gewoon als we niks doen.
Oorlog is verschrikkelijk en ieder weldenkend mens is tegen oorlog, maar zo zit de wereld blijkbaar in elkaar; you either f**k or get fucked.
Ja maar dat gaat toch net hetzelfde zijn wanneer er een akkoord komt dat de donbas tot Rusland behoord of als Ruslang tot Polen rijdt?
(Van dat tuig gestationeerd aan de grens)
Net als Rusland opschuift tot Brussel dan, hoeven we zelf niets te verplaatsen?Ja maar dat gaat toch net hetzelfde zijn wanneer er een akkoord komt dat de donbas tot Rusland behoord of als Ruslang tot Polen rijdt?
(Van dat tuig gestationeerd aan de grens)

Gelet op de huidige raketten is dat niet zo heel veel. Als Rusland er in slaagt om Oekraine in te nemen of zoals Rookworst zegt, dan kom je toch gewoon dichter bij de Navo (die trouwens nooit uit eigen beweging Rusland gaan aanvallen, krijgen ze hier geen draagvlak voor)Ja maar dat scheelt meanwhile wel eventjes 1000 km hemelsbreed. Gerekend vanaf een Russische miljoenenstad als Rostov bijvoorbeeld. Dat is nogal wat.
Uiteindelijk is dat de vraag he. Welke grens is dan wel genoeg voor Putin? Wat als hij Oekraîne inneemt? Is het dan ok of gaat hij naar het volgende land?Net als Rusland opschuift tot Brussel dan, hoeven we zelf niets te verplaatsen?![]()
Moskou ligt niet zo heel ver van de grens met Oekraïne. Een raket vanaf de grens afvuren op Moskou zou er voor zorgen dat er geen/weinig tijd is om te reageren. Met Oekraïne als buffer is er iets meer tijd. Rusland was hier tevreden mee.Gelet op de huidige raketten is dat niet zo heel veel. Als Rusland er in slaagt om Oekraine in te nemen of zoals Rookworst zegt, dan kom je toch gewoon dichter bij de Navo (die trouwens nooit uit eigen beweging Rusland gaan aanvallen, krijgen ze hier geen draagvlak voor)
Wat als ie stopt bij Oekraïne? Is het dan oké?Uiteindelijk is dat de vraag he. Welke grens is dan wel genoeg voor Putin? Wat als hij Oekraîne inneemt? Is het dan ok of gaat hij naar het volgende land?
Zoals ik zei. Navo gaat nooit uit eigen beweging Rusland aanvallen. Is gewoon een drogreden voor de expansiedrang van Putin.Moskou ligt niet zo heel ver van de grens met Oekraïne. Een raket vanaf de grens afvuren op Moskou zou er voor zorgen dat er geen/weinig tijd is om te reageren. Met Oekraïne als buffer is er iets meer tijd. Rusland was hier tevreden mee.
Wat als ie stopt bij Oekraïne? Is het dan oké?