MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Zoals ik zei. Navo gaat nooit uit eigen beweging Rusland aanvallen. Is gewoon een drogreden voor de expansiedrang van Putin.
Wat als ie stopt bij Oekraine? Goh, dan zal de Eu en de VS nog een paar jaar zagen en klagen maar zal het daarmee wel klaar zijn.
Expansiedran van Putin lol

1704185034999.png

Dat blijven individuele staten he.
Wat zou er gebeuren met die individuele landen, die militair niks voorstellen, moest er geen Navo zijn denk je? (Of haal gewoon de VS weg)
Ja wat als..wat als na de val van de muur we gewerkt hadden naar een verenigd eur-aziatisch continent.

Wat als we dat hadden gedaan ipv miljoenen (noord) afrikanen europa binnenharken.

Gelet op de huidige raketten is dat niet zo heel veel. Als Rusland er in slaagt om Oekraine in te nemen of zoals Rookworst zegt, dan kom je toch gewoon dichter bij de Navo (die trouwens nooit uit eigen beweging Rusland gaan aanvallen, krijgen ze hier geen draagvlak voor)

Omdat je DENKT dat iets niet zal gebeuren of omdat iets hoogst onwaarschijnlijk is, betekent niet dat het nooit zal gebeuren. Dat is een uiterst naieve gedachtegang en zo zitten world politics niet in elkaar waar het gaat om de toekomst van honderden miljoenen mensen en hele volkeren.

Ja wat als..wat als na de val van de muur we gewerkt hadden naar een verenigd eur-aziatisch continent.

Wat als we dat hadden gedaan ipv miljoenen (noord) afrikanen europa binnenharken.
Op het verleden hebben we geen invloed meer. Toekomst wel. Mijn standpunt over migratie ga ik hier effe uit het topic laten lol.

De EU is een gedrocht en zowel Nederland als Vlaanderen zouden het de rug moeten toekeren (Vlaanderen eerst Belgie lol). Maar wat Putin nu bewijst is dat een sterke Navo hard nodig is. En dat er nog landen willen bijkomen, uit schrik.

Omdat je DENKT dat iets niet zal gebeuren of omdat iets hoogst onwaarschijnlijk is, betekent niet dat het nooit zal gebeuren. Dat is een uiterst naieve gedachtegang en zo zitten world politics niet in elkaar waar het gaat om de toekomst van honderden miljoenen mensen en hele volkeren.
De leider van de Eu en Navo zijn volgevreten en overbetaalde zwijnen. Die doen liever niks ipvoorlogje voeren.
is mijn grootste schrik nog. We hangen hier militair gezien volledig af van de VS. Defensie in Europa is 0.
Had hij al het geld dat hij nu in zijn oorlog pompt in verdediging en raketafweer gestoken, was het meer dan veilig geweest. En dan bewijst hij pas echt met de toekomst van de Russische gezinnen in te zitten ipv nu hun jonge mannen de dood in te sturen.
Expantiedrang en macht. Daar gaat het over bij Putin.

En dat is precies waarom zoveel landen zich ( willen ) aansluiten bij de NAVO. En niet onterecht zo blijkt.

Ja daarom is er nu al 2 jaar oorlog en zijn er meer dan een half miljoen mensen deaud.
Tja dat was niet gebeurt als Russia z'n expansiedrift onder controle had kunnen houden. Net vanuit welk oogpunt je er naar wilt kijken.

Als er 100% zekerheid zou zijn dat Vlad het bij ( een deel van ) Oekraïne zou laten zou ik ook zeggen laat Oekraïne zich lekker overgeven. Kunnen onze gasprijzen weer wat normaal doen en hoeven er geen dooien meer te vallen. Echter is de kans groot dat vroeg of laat Vlad toch besluit dat er meer bij moet komen en met dat in het achterhoofd mag de NAVO wat mij betreft alles op alles zetten ( dus niet die halfslachtige onzin nu ) om Oekraïne niet over te laten nemen.

Echter is de kans groot dat vroeg of laat Vlad toch besluit dat er meer bij moet komen en met dat in het achterhoofd mag de NAVO wat mij betreft alles op alles zetten ( dus niet die halfslachtige onzin nu ) om Oekraïne niet over te laten nemen.
Rusland die uitbreidt richting het Westen is een bedreiging voor ons, wij die uitbreiden richting hun is een bedreiging voor hun. Geen een van de twee wil dat dat gebeurt. Oekraïne als neutrale bufferstaat was de beste oplossing.

Rusland die uitbreidt richting het Westen is een bedreiging voor ons, wij die uitbreiden richting hun is een bedreiging voor hun. Geen een van de twee wil dat dat gebeurt. Oekraïne als neutrale bufferstaat was de beste oplossing.
Goh wat klinkt dit logisch. Doen we niets mee.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.938
Het gedeelte van Oekraïne dat ten Westen van de Djnepr ligt zal neutraal blijven.

maar waarom men zich zo druk dat Putin verder westwaarts Europa intrekt? Dat gaat niet gebeuren.

Hier nog wat uitleg.

Terug
Naar boven