Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

IMG_3268.jpeg

The Russian Army continues advancing in northern Avdiivka, reaching the railway. The last supply road into the city is under direct fire. The Russian Army also captured Hill 218 in the south, the distance between the two pincers is now 4,2 km - Suriyakmaps

Tweetal weken geleden beelden gezien van SOF die door een afvoertunnel heeft gegraven om uiteindelijk achter de linies van Oekraïne uit te komen, heeft wel het een en t ander in gang gezet.

Tucker Carlson schijnt Putin geinterviewd te hebben. Kan het alleen nog ff nergens vinden op google terwijl het wel gepubliceerd schijnt te zijn? :o

Dat is vrij gebruikelijk voor aanvallende, oorlogvoerende landen. De infrastructuur wordt niet aangetast en de wapenindustrie draait 24/7. Vaak in combinatie met extreem hoge overheidsuitgaven. Een oorlogseconomie dus. De GDP van nazi-Duitsland groeide ook door tot 1944.

Maar het is niet enkel rozengeur en maneschijn:

Dat is vrij gebruikelijk voor aanvallende, oorlogvoerende landen. De infrastructuur wordt niet aangetast en de wapenindustrie draait 24/7. Vaak in combinatie met extreem hoge overheidsuitgaven. Een oorlogseconomie dus. De GDP van nazi-Duitsland groeide ook door tot 1944.

Maar het is niet enkel rozengeur en maneschijn:
Dat, of de verwachting was erg laag ingeschat.

• Like
Waarderingen: Pren
Toch nen toffe pé he, de Vlad.
Bijgevoegde video over hoe ze de russen als kannonnevlees het veld insturen...
Maar de Vlad is de goeien volgens sommigen hier.
Hoeveel Russen en Oekraïners zijn er nu al gestorven omdat een dictator besloot een soevereinse staat aan te vallen?

Toch nen toffe pé he, de Vlad.
Bijgevoegde video over hoe ze de russen als kannonnevlees het veld insturen...
Maar de Vlad is de goeien volgens sommigen hier.
Hoeveel Russen en Oekraïners zijn er nu al gestorven omdat een dictator besloot een soevereinse staat aan te vallen?

Denk je dat Volod beter is ?

Het is in zijn geheel een trieste situatie, maar wat @Bullshark zegt ben ik het wel eens.

Uiteindelijk moet je de historie kennen om wat context te verkrijgen. Geen enkele oorlog is zwart/wit, zoals elke dode vanwege oorlog dat wrang genoeg wel is.

Doe je eigen onderzoek en blijf weg bij nieuwsbladen als HLN, AD etc., daarvan wordt je echt niet beter ingevoerd.

Het is in zijn geheel een trieste situatie, maar wat @Bullshark zegt ben ik het wel eens.

Uiteindelijk moet je de historie kennen om wat context te verkrijgen. Geen enkele oorlog is zwart/wit, zoals elke dode vanwege oorlog dat wrang genoeg wel is.

Doe je eigen onderzoek en blijf weg bij nieuwsbladen als HLN, AD etc., daarvan wordt je echt niet beter ingevoerd.
Het blijft wel Putin die besloot de aanval in te zetten in Oekraïne. De -tig doden en gewonden zijn nu op zijn conto te schrijven.
Met wat ik hier allemaal lees kan ik mij idd beter wenden tot de russische staatspropaganda. Dan word ik zeker wijzer.

Indoctrinatie van DPG en NOS. als Oekraïne aanvallen doet is het goed, als Rusland het doet niet. Veel mensen late zich leiden door wat er in het nieuws gezegd wordt, en door linkse TV.
Een oorlog komt niet zomaar uit de lucht vallen. Maar je kunt wel zeggen dat Tante Ursula er een groot aandeel in had

Het blijft wel Putin die besloot de aanval in te zetten in Oekraïne. De -tig doden en gewonden zijn nu op zijn conto te schrijven.
Met wat ik hier allemaal lees kan ik mij idd beter wenden tot de russische staatspropaganda. Dan word ik zeker wijzer.
Dooddoener 1e klasse

Daar gaat het toch niet over in mijn bericht?

Indirect wel natuurlijk. Of wil je zeggen dat die mafklapper daar niet al in maart '22 de oorlog had kunnen beslechten? Maar zich toch heeft laten verleiden tot het grote geld en de steun van Amerika en het westen? Oekraine was en is nog steeds het meest corrupte land binnen de EU.

Ben jij de Belgische Ron?

Je hebt klaarblijkelijk niet je eigen onderzoek gedaan en doet een aanname dat de wat meer kritische geluiden in het algemeen, al hun informatie van Russische staatspropaganda verkrijgen. Daarmee ga je een discussie uit de weg en speel je het op de man af, zonder inhoudelijk in te gaan op zaken.

Ja, jij bent inderdaad de Belgische Ron.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.299

Rusland slecht, Westen goed, 20:00 NOS journaal.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven