Nee hoor. Elke machtsgeile idioot, zoals Vlad, vinden wel een reden om een land aan te vallen.Jij denkt dat een land zomaar zonder reden een land aanvalt?
Zelf een opstand van separatisten is genoeg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor. Elke machtsgeile idioot, zoals Vlad, vinden wel een reden om een land aan te vallen.Jij denkt dat een land zomaar zonder reden een land aanvalt?
Uiteraard. Maar dat mag je hier niet zeggen want zelensky is hier de slechte.
Dat Putin uiteindelijk besloot de aanval in te zetten is een detail.
Dus Putin dacht ineens die ochtend oh laat ik Oekraïne aanvallen. Ja logisch, jij kent geen geschiedenis dus..Nee hoor. Elke machtsgeile idioot, zoals Vlad, vinden wel een reden om een land aan te vallen.
Zelf een opstand van separatisten is genoeg
Er moet altijd een reden zijn waarom een land een ander land aanvalt
Maar wat bedoel je met reden?Er moet altijd een reden zijn waarom een land een ander land aanvalt
Dat Vlad en Volod in de sauna zitten, en het niet eens zijn met elkaar
Als je die gedachtegang extrapoleert kan je elke tegenreactie van de NAVO goed praten.Dus Putin dacht ineens die ochtend oh laat ik Oekraïne aanvallen. Ja logisch, jij kent geen geschiedenis dus..
Ben je dom?
Wie heeft het verdrag van Boedapest het vaakst en hardst geschonden? Ik weet het niet, maar ik denk dat die wel een groot deel van de oorzaak is.Niemand heeft zin om terug te gaan naar gebeurtenissen van 10 jaar geleden, laat staan terug naar pre 2010 of zelfs naar de val van de muur. Veel te ingewikkeld allemaal, het is veel makkelijker om gewoon het westerse narratief 1 op 1 voor waar aan te nemen, er zijn immers wel 100 kranten in Europa die hetzelfde narratief prediken, dan moet het wel waar zijn en doet de historie er helemaal niet toe.
Wie heeft het verdrag van Boedapest het vaakst en hardst geschonden? Ik weet het niet, maar ik denk dat die wel een groot deel van de oorzaak is.
Is dit van dezelfde onderzoekers die zeiden dat je na covidvaccinatie geen covid meer op kon lopen en vespreiden?
Ik kom tenminste met cijfers.Is dit van dezelfde onderzoekers die zeiden dat je na covidvaccinatie geen covid meer op kon lopen en vespreiden?
Of van dezelfde die zeiden dat de economische sancties Rusland binnen een jaar zouden slopen?
Of van dezelfde die claimen dat de aarde vergaat door CO2 tenzij we morgen nog een warmtepomp van €20k in huis nemen?

Omdat ik dat verdrag het belangrijkst vind in deze situatie.Wie het weet mag het zeggen, waarom denk je dat precies?
Een beetje zoals Rusland dan 🤣. Sorry, inkoppertje.Een travel ban krijgen voor het interviewen van een president van een land zou wel next level zijn. Dat zo iemand het überhaupt durft te opperen zegt eigenlijk al genoeg over het huidige klimaat. De EU is hard op weg om een heel enge dictatuur te worden.
In Oekraïne worden journalisten gewoon omgelegd. RIP Gonzalo Lira.Een beetje zoals Rusland dan 🤣. Sorry, inkoppertje.
Los daarvan Guy Verhofstadt hoort op maar 1 plaats thuis: in de cel.
Alleen al voor al wat hij in België kapot gemaakt heeft.
Integendeel, een waarom vraag kan zowel waartoe vragen als waardoor; of allebei.