- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Respecteer dan ook de ballen die putin heeft tov de rest van de wereld door gewoon te zeggen " Ukraine is van ons " .
Niks mis mee .

Ome Ron, onze ouwe obersturmbannführer.Klopt dat is het beste om nu te doen. Hopelijk maken we nog 20 miljard vrij voor Oekraïne! Ik heb me ook al opgegeven voor het front, jij toch ook wel Ron? Zie je daar pik.
Compilatie inclusief footage van Spetsnaz ambushes (NSFW)
Vorige editie van de Spetsnaz
En van nog wat langer terug
In Kiev?Dit waren de zelfde Spetnaz die in Kiev een flik pakkie kregen toch.
Hebben ze toch weer wat nieuwe kunnen werven.
Aan het begin van de oorlog.
Lend lease trowback toen de militairen uit de VS die gestuurd werden om de Engelsen 'trainen'.
Hij bedoelt Kyiv.
Ik denk dat jij de VDV bedoeld en dat was bij Hostomel (idd in de buurt van Kiev). Zij hebben zich overigens ook vrij goed hersteld ondertussen en nog steeds een vrij elite eenheid binnen het Russisch leger.Dit waren de zelfde Spetnaz die in Kiev een flik pakkie kregen waarna er bijna niks meer van over was?
Hebben ze toch weer wat nieuwe kunnen werven.
Spec ops , en rangers en seals zijn twee verschillende dingenSpetznas doen toch vooral reconaissance missies? En sabotage, etc.
A la Rangers of Seals.
Tijdens het kijken van die beelden... Je word echt een "ander" mens van oorlog, het tillen van kapot geschoten/in de brand staande mensen alsof het normaal is is echt bizar op te zien.