Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Wordt dit “ze greet reset” waar ze het over hadden?

Compilatie inclusief footage van Spetsnaz ambushes (NSFW)

Vorige editie van de Spetsnaz

En van nog wat langer terug

Naamloos.png

Lekker bezig Ron, zo een geile natte oek in huis!

IMG_3378.jpeg

Compilatie inclusief footage van Spetsnaz ambushes (NSFW)

Vorige editie van de Spetsnaz

En van nog wat langer terug

Dit waren de zelfde Spetnaz die in Kiev een flik pakkie kregen waarna er bijna niks meer van over was?

Hebben ze toch weer wat nieuwe kunnen werven.

Dit waren de zelfde Spetnaz die in Kiev een flik pakkie kregen waarna er bijna niks meer van over was?

Hebben ze toch weer wat nieuwe kunnen werven.
Ik denk dat jij de VDV bedoeld en dat was bij Hostomel (idd in de buurt van Kiev). Zij hebben zich overigens ook vrij goed hersteld ondertussen en nog steeds een vrij elite eenheid binnen het Russisch leger.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.653
Spetznas doen toch vooral reconaissance missies? En sabotage, etc.

A la Rangers of Seals.

Tijdens het kijken van die beelden... Je word echt een "ander" mens van oorlog, het tillen van kapot geschoten/in de brand staande mensen alsof het normaal is is echt bizar op te zien.

Tijdens het kijken van die beelden... Je word echt een "ander" mens van oorlog, het tillen van kapot geschoten/in de brand staande mensen alsof het normaal is is echt bizar op te zien.

Dat zijn wel elite - eenheden die dit soort operaties uitvoeren en waarschijnlijk ook eerder op missie zijn geweest in bijvoorbeeld Syrie en dus ook een hoop praktijkervaring hebben naast jarenlange training.

Maar ik snap je punt; voor de gemiddelde soldaat aan het front geldt het natuurlijk evengoed dat je geconfronteerd wordt met al die horror. Vraag me ook wel eens af hoe je na 2 jaar oorlog een herintrede kan doen in de maatschappij en een normale vader / echtgenoot etc kan zijn.

Na x aantal jaar in Russische gevangenis voelt een vredesmissie in Oekraïne vast als vrij zijn. Ook al staan de officieren met hun wapen op jouw rug gericht klaar om te schieten bij de geringste terug trekkende beweging.

Putin waarschuwt voor kernoorlog als de NAVO soldaten naar Oekraïne stuurt.

Wake up Vlad. We zijn er al, allang.

Terug
Naar boven