- Waardering
- 14.557
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik denk dat de gemiddelde Rus een prima persoon is die we niet als vijand moeten zien.@Fallingout En jij denkt dat Spambot een uitzondering is op de gemiddelde Rus ?
Ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk, dat het compleet debiel is. Net zo fanatiek als Moslim terroristen. Met hun eigen waarheid.
Die paar Russen die het niet met Putin eens zijn, die krijgen we hier te zien.
Dat is hele slechte propaganda en speelt in de kaart van Putin.
De meerderheid stemt op Putin. Dat zouden ze hier eens moeten laten zien, dat volk is al kapot.
De gemiddelde Rus wil net als wij gewoon een fijn, gezond, rijk en gezellig leven op aarde.
De gemiddelde Rus wegzetten als fanatieke terrorist is in mijn ogen niet eerlijk naar de gemiddelde Rus, niet eerlijk naar onzelfs en absoluut niet bevordelijk voor de algehele situatie.
Dat de meerderheid op Putin stemt is in mijn ogen niet bewijs dat de gemiddelde Rus fout is, maar eerder dat de gemiddelde Rus weinig andere keuze heeft.
'Most people are good people'
In het hedendaagse leven van dagelijks nieuws waarin ellende vooraan staat is het belangrijk af en toe even stil te staan bij dit feit.
Laatst bewerkt:

Waar heb je dat gezien / gehoord? Er zullen vast ergens 100 man op een plein gestaan hebben die uit elkaar gejaagd zijn de afgelopen 2 jaar, maar als dat jouw definitie van grootschalig is… Je moet niet denken beter te weten wat hier gebeurt dan iemand die er nota bene woont.