Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Klopt dat is het beste om nu te doen. Hopelijk maken we nog 20 miljard vrij voor Oekraïne! Ik heb me ook al opgegeven voor het front, jij toch ook wel Ron? Zie je daar pik.
Nee, ik hoef niet meer. Maar ik zal je met sinterklaas en kerst een pakje sturen met een lieve brief. Echt ik zweer je... dat doet wonderen voor je moraal.

Nee, ik hoef niet meer. Maar ik zal je met sinterklaas en kerst een pakje sturen met een lieve brief. Echt ik zweer je... dat doet wonderen voor je moraal.
Dat is echt fantastisch! Kunnen we op die manier nog meer Russen koud maken (haha snap je, koud). Stelletje klootzakken zijn het ook!

Het ging om de afstand tussen NAVO en Moskou.
Prima...

PC.gif

Ben ik met je eens net als de meiden die aan miss verkiezingen mee doen. Wereld vrede :cheer:
Neuh zie gewoon geen heil in kapitalen naar de Ukraine sturen of zelfs Nederlandse militairen ernaar te sturen .Ik heb dit al eerder gezegd : Laat putin de Ukraine maar in nemen ,beide landen zijn corrupt tot op het bot en hebben cultureel meer binding met elkaar dan Ukraine en west Europa hebben .
Respecteer dan ook de ballen die putin heeft tov de rest van de wereld door gewoon te zeggen " Ukraine is van ons " .
Niks mis mee .

Terug
Naar boven