AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ja maar die hadden het ook wel een beetje verdiend.
Ja eerst door de koningshuizen in een oorlog getrokken, toen in armoede en ellende geneukt door Versailles, toen een volledig geflipte dicator en weer oorlog, toen helemaal naar de t*fus gebombardeerd door de geallieerden, daarna Stalin.

Duitsers geboren tussen 1880 en 1940 be like:
im-not-having-a-good-time-im-not-having-fun.gif

Alhoewel, dat was niet heel anders voor veel andere grote delen van Europa.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.703
Ja eerst door de koningshuizen in een oorlog getrokken, toen in armoede en ellende geneukt door Versailles, toen een volledig geflipte dicator en weer oorlog, toen helemaal naar de t*fus gebombardeerd door de geallieerden, daarna Stalin.

Duitsers geboren tussen 1880 en 1940 be like:
im-not-having-a-good-time-im-not-having-fun.gif

Alhoewel, dat was niet heel anders voor veel andere grote delen van Europa.
Ja.. maar die joden..

Compleet mong**l die Russen.
Als je uitstijgt, wegwezen bij het vuurtrekkende voertuig.
Ook nooit schuilen in de buurt van een Mag of TLV Carl Gustaf, als je leven je lief is.
Beetje betere tactiek en je rijdt daar dus niet heen, maar aangezien een Rus niks waard is in de ogen van Rusland gewoon blijven proberen :windup:

Met het gevaar dat ik als grote vreemde eend groopy wordt beschouwd dan @Mentat een Omtzigt groopy wil ik 1 van zijn podcasts weer eens onder de aandacht brengen.

Herinner je je de beelden van het counter offensief nog of ben je die al vergeten?
11 vliegtuigen in 11 dagen doet de rest gauw vergeten.
Is het wel een offensief als de tegenstander zich tactisch terugtrekt en de verliezen bij de vijand ruim 3 Rus tegen 1 Oek zijn. En over het oud ijzer wat de Russen achterlaten zullen we het maar niet hebben.

En dat, terwijl de steun die Oekraïne krijgt, echt tegenvalt. Geen fatsoenlijke lange afstands wapens en ook nog geen F16's . Het zal er wel komen en dan is het gauw gebeurt met de vredesmissie, dan wordt het oorlog.

11 vliegtuigen in 11 dagen doet de rest gauw vergeten.
Is het wel een offensief als de tegenstander zich tactisch terugtrekt en de verliezen bij de vijand ruim 3 Rus tegen 1 Oek zijn. En over het oud ijzer wat de Russen achterlaten zullen we het maar niet hebben.

En dat, terwijl de steun die Oekraïne krijgt, echt tegenvalt. Geen fatsoenlijke lange afstands wapens en ook nog geen F16's . Het zal er wel komen en dan is het gauw gebeurt met de vredesmissie, dan wordt het oorlog.

Ja beste Ron ik ga toch maar eens contact opnemen met jouw verzorgers want volgens mij neem jij je medicijnen al een tijdje niet meer.

Volgens mij heb ik het al eerder gezegd, maar al ons wapentuig gaat op in Oekraine, en moeten we zelf miljarden investeren voor nieuw. Poetin is de lachende derde, want hun hadden zogenaamd niks.
alle krakkemikkig waar ze de kerst van 2022 niet mee haalden...

Met het gevaar dat ik als grote vreemde eend groopy wordt beschouwd dan @Mentat een Omtzigt groopy wil ik 1 van zijn podcasts weer eens onder de aandacht brengen.

1. Het is "groupie";
2. Hoezo zou ik een Omtzigt-groupie zijn, volgens mij heb ik gisteren ofzo een uiterst kritische podcast over Omtzigt gepost?

1. Het is "groupie";
2. Hoezo zou ik een Omtzigt-groupie zijn, volgens mij heb ik gisteren ofzo een uiterst kritische podcast over Omtzigt gepost?
Hé dat maakt mijn iPhone ervan en als genoeg mensen het zo gaan schrijven is he binnen no-time geaccepteerd.

De telegraaf en angst is wel beetje de standaard combinatie van nieuws daar.

Omtzigt zou eens een paar maanden naar het front moeten om een beetje character te builden. Die man is zo slap dat hij waarschijnlijk geen skelet heeft.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.717
1. Het is "groupie";
Nee hoor hij schreef het goed.

Afgeleid van 'to groop someone'
to touch or fondle (someone) for sexual pleasure, especially without the person’s consent.

Hè Jeff, ouwe smeerpijp.

Nee hoor hij schreef het goed.

Afgeleid van 'to groop someone'

Hè Jeff, ouwe smeerpijp.
Blijkbaar had ik niet in de gaten dat het over Biden ging, sorry.

Anders.

Laatst bewerkt:
Niet verder dan de krantenkop lezen is wel beetje de standaard van het gemiddelde lid hier.
Clickbait krantenkoppen is niet echt mijn ding. En ik hou mezelf ver weg van nieuws, shit happens, ik kan er toch niks aan veranderen.

Terug
Naar boven