AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Wat een goed artikel zeg, nu ben ik gelukkig gewapend tegen dat enge mannetje genaamd Poetin! Rusland zal snel vallen!!!

Wat een goed artikel zeg, nu ben ik gelukkig gewapend tegen dat enge mannetje genaamd Poetin! Rusland zal snel vallen!!!

MSM weet van gekkigheid niet meer waarmee ze moeten komen lol. Nu er aan het front weinig te melden is in “positieve” zin komen ze hiermee

Hoe oud ben jij @Spambod ? Binnenkort live report vanuit de frontlinie hier op dbb?

Ik ben 27.

Dit betreft gewoon een oproep voor dienstplicht / militaire training. Het is gebruikelijk dat je 2x per jaar, in het voorjaar en in het najaar, dit soort massale oproepen hebt. Het artikel wekt een beetje de suggestie alsof dit een mobilisatie is van 150k man, maar dat is dus niet zo. Dit zijn gewoon jongens van 18-19 die militaire training krijgen. Maar ja wat wil je ook van de NOS.

Het is overigens verboden om dienstplichtigen in te zitten bij militaire operaties, dus die komen sowieso niet aan het front te zitten. Vorig jaar was een buurjongen ook een jaartje dienstplichtig; die zat gewoon ergens op een legerbasis in de Oeral te chillen.

Mocht het lot mij toch aan de frontlinie brengen zal ik tzt uiteraard verslag doen voor DBB.

Hopelijk wordt het dan een kort verslag

Terug
Naar boven