Rusland is toch niet in oorlog met Navo? Of toch wel?
Als dat zo was, had je het niet hoeven te vragen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rusland is toch niet in oorlog met Navo? Of toch wel?
Nee, maar Oekraïne vraagt toch om hulp? Of toch niet?
![]()
Poetin wil jou beïnvloeden: dit is waarom en wat je ertegen kan doen
Net als raketten en granaten is desinformatie een onmisbaar wapen voor Rusland. Dat maakte het Russische propagandanetwerk dat door Tsjechië is opgerold opnieuw duidelijk. Dit is wat Vladimir Poetin ermee wil bereiken en hoe je je er niet door laat beïnvloeden.www.nu.nl
Wat een goed artikel zeg, nu ben ik gelukkig gewapend tegen dat enge mannetje genaamd Poetin! Rusland zal snel vallen!!!
Ondertussen koop jij onze integere politici om voor een paar roebel.MSM weet van gekkigheid niet meer waarmee ze moeten komen lol. Nu er aan het front weinig te melden is in “positieve” zin komen ze hiermee
Bron?Ondertussen koop jij onze integere politici om voor een paar roebel.
Hij wordt op z’n bek geslagen, daardoor zegt hij rare dingen…
Tis toch net een schoolplein die 2de kamer.Hij wordt op z’n bek geslagen, daardoor zegt hij rare dingen…
Vind ik ook, stem volgende keer op Thierry dan houdt het op
Het lijkt DBB wel. Baudet en Klaver gaan binnenkort een 'parkje doen'.

![]()
Rusland roept 150.000 dienstplichtigen op onder strengere wet
Sinds vorig jaar is het nog moeilijker geworden voor Russen om onder de dienstplicht uit te komen.nos.nl
Hoe oud ben jij @Spambod ? Binnenkort live report vanuit de frontlinie hier op dbb?
Het artikel zegt toch iets anders:Ik ben 27.
Dit zijn gewoon jongens van 18-19 die militaire training krijgen. Maar ja wat wil je ook van de NOS.
Rusland verplicht vaker mannen te vechten voor het land, maar dit keer moeten ook Russen tussen de 27 en 30 jaar zich melden.
En hij blijft best wel netjes, ook al wordt hij niet altijd zo bejegend.@Spambod is wel veilig, zijn inzet als propagandist op westerse social media is te waardevol.