XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Lijkt me beter om deze terroristische aanslag buiten dit topic te houden, of open een Rusland topic of plaats het bij opvallend nieuws.

Het heeft niets met de inval van Rusland in Oekraïne te maken.
Wat wordt er weer vaag gemoddert hier.
Nadat Rusland steeds heeft geroepen dat Oekraïne en de CIA erachter zitten kan je moeilijk zeggen dat het hier niet hoort.

Nadat Rusland steeds heeft geroepen dat Oekraïne en de CIA erachter zitten kan je moeilijk zeggen dat het hier niet hoort.
Jij bent dus ongeveer even slim als Vladimir. Top :thumb:

Maar daar gaan wij toch niet in mee.
Het vertroebeld het topic.

Jij bent dus ongeveer even slim als Vladimir. Top :thumb:

Maar daar gaan wij toch niet in mee.
Het vertroebeld het topic.
Volgens velen in dit topic is Poetin geniaal, dus enorme dank voor dit compliment.

Nog steeds blijft Poetin volharden in een ljnk met Oekraïne.

Volgens velen in dit topic is Poetin geniaal, dus enorme dank voor dit compliment.

Nog steeds blijft Poetin volharden in een ljnk met Oekraïne.
Wie wachtte hen daar op?", vroeg Poetin retorisch.
Russische seperatisten?

Anywho anyhow, mijn advies is ze allemaal martelen en hun hele bloedlijn verwijderen.

Gewaagde uitspraak zo vlak na een weekban.
Het uitroeien van een bloedlijn begint al aardig op het gedachtegoed van der Adolf te lijken.

Het was volgens mij gewoon een quote van Medvedev
Voormalig Russisch president en Poetin-vertrouweling Dmitri Medvedev schreef op berichtenservice Telegram: "Ze zijn gepakt. Moeten ze vermoord worden? Ja, dat moeten ze. En dat zal gebeuren. Maar het is nog belangrijker om iedereen die betrokken is te vermoorden. Iedereen. Zij die betaald hebben, zij die ermee sympathiseren, zij die hielpen. Vermoord ze allemaal."

Dat maakt de topic ban alleen maar vreemder.

Ik zie nog wel een verschil tussen "bloedlijn" en "betrokkenen".
Sinds wanneer doet rtl aan accuraat vertalen?

En verder komen we dan weer in een Trumpiaanse verspreking terecht, maar bloedlijn is volgens mij een afstammingslijn, dus voorouders en niet de gehele familie zoals door een ander werd gesuggereerd.

Laatst bewerkt:
Wat was nou ook al weer een van de smoesjes van Putin voor de oorlog. Iets met het modern Nazisme verwijderen toch? :roflol:

Sinds wanneer doet rtl aan accuraat vertalen?

En verder komen we dan weer in een Trumpiaanse verspreking terecht, maar bloedlijn is volgens mij een afstammingslijn, dus voorouders en niet de gehele familie zoals door een ander werd gesuggereerd.
Als je het hebt over "een bloedlijn verwijderen" dan heb je het juist ook over komende generaties.

Nog even nagedacht, bedoel je dan dat ze gesteriliseerd moeten worden?
Als iemand het heeft over "een bloedlijn verwijderen" dan bedoelt diegene doorgaans het doden van iedereen. Dan gaat het niet over sterilisatie of verplichte anticonceptie.

Terug
Naar boven