- Waardering
- 8.747
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absurd wat mij betreft. Alsof Syrski ook maar enige invloed heeft op het gebrek aan mankracht en wapenrij. Moeten zijn soldaten katapulten en watermeloenen gebruiken als artillerie of zo?Verschijnt nu ook verschillende informatie over dat de nieuwe legerleider Syrski een beetje de zondebok is van de nieuwe, zware verliezen aan het front en dat Budanov van de geheime dienst nu zelf naar Kharkov is gekomen om orde op zaken proberen te stellen. Daarmee wordt Syrski dus compleet gediskwalificeerd en buitenspel gezet.
The beauty and the terror...
Nuclear War Expert: 72 Minutes To Wipe Out 60% Of Humans, In The Hands Of 1 Person!
Dat zegt een Rus..Met dat soort kleine dingen worden hersenloze mensen die geen kennis van zaken hebben zo makkelijk beinvloed.
Nee hoor.dan valt heel het geschetste narratief van deze oorlog in duigen
klopt want het is allang geklapt alleen bij zo'n eu sterretje als jou niet
Denk je dat mijn visie afhangt van welke taal een paar geïnterviewden spreken?klopt want het is allang geklapt alleen bij zo'n eu sterretje als jou niet
jahDenk je dat mijn visie afhangt van wel taal een paar geïnterviewden spreken?

Hoe win je de oorlog dan?Als de wereld zo in elkaar zou zitten zou Tuvalu morgen de oorlog kunnen verklaren aan de VS en deze winnen want Biden is met één duw al klinisch dood.
Overigens is Putin een black belt in judo, dacht ik.
Dus een judoka tegen een comedian?...
Overigens is Putin een black belt in judo, dacht ik.

inderdaad, zou ie het wagen?... When Putin cut off gas supplies, it had a devastating impact on people's lives and threatened our energy security. And in this world of increasingly serious conflicts and constant danger, one hundred million people have been forced to flee their homes.”
Die man is gek![]()
![]()
Nieuwe hulp VS voor Oekraïne onderweg, gaat volgens minister verschil maken
De nieuwe militaire hulp van de Verenigde Staten voor Oekraïne gaat het verschil maken op het slagveld. Dat zei de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Antony Blinken dinsdag. De militaire hulp is onderweg.www.nu.nl
'De nieuwe militaire hulp van de Verenigde Staten voor Oekraïne gaat het verschil maken op het slagveld.' lmao
Genoeg om niet te verliezen, te weinig om te winnen, precies zoals ze willen.