AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Thierry Henry

386_henry.gif

Breaking news

Dit is dus hoe democratie in Europa werkt. Gekke shit.
Ja dat is weer wat anders dan Rusland waar politiek tegenstanders gewoon openlijk door de staat vermoord worden.

Opzich wel weer netjes dat ze het niet proberen te verbergen, ze schieten gewoon openlijk je vliegtuig uit de lucht of laten je sterven in een strafkamp.

Echt? Verdorie, kon ik maar werken voor de FSB.

Ja dat is weer wat anders dan Rusland waar politiek tegenstanders gewoon openlijk door de staat vermoord worden.

Opzich wel weer netjes dat ze het niet proberen te verbergen, ze schieten gewoon openlijk je vliegtuig uit de lucht of laten je sterven in een strafkamp.
Vaak vallen ze ook uit een raam in Rusland.

Beter toch recht voor je raap dan op zo’n achterbakse manier een zwakzinnige, ontoerekeningsvatbare milieuactivist inschakelen om het vuile werk te doen.

Hij doet zijn eigen onderzoek en maakt zijn eigen waarheid. Word wakker!!!1

Maar ik lig net lekker te slapen :(

Het Oekraïense leger heeft steeds meer moeite om Russische raketten en drones neer te halen: vorige maand ging het slechts om 30 procent, terwijl het een jaar geleden nog om 73 procent ging. De succesratio tegen Russische ballistische raketten oogt nog veel dramatischer. Het is een vaststelling die Oekraïne en zijn bondgenoten erg veel zorgen baart.

Jordan.png

Blijkbaar werken de wunderwaffe van het westen niet zo goed.

Laatst bewerkt:

Jordan.png

Blijkbaar werken de wunderwaffe van het westen niet zo goed.
Gelukkig is de voorraad van de Russen nu écht bijna op :o

Speciaal voor @Arminius, die is altijd geïnteresseerd in sancties.

Best zorgwekkend als zelfs de president al zegt dat het met de moraal niet zo goed gaat.

Persoonlijk denk ik dat Zelensky al lang wil capituleren maar dat hij gewoon geblackmailed wordt door de VS en co.

De slechtste oorlogsleider sinds Khadaffi. :hahaha:

Ik boek alvast een vakantie naar Odessa.

Verwacht Zelensky nu dat zijn soldaten harder zullen vechten na deze uitspraken? Als ik daar aan het front zat zou ik desertie of zelfs gevangenschap overwegen.

Terug
Naar boven