AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

En wie de neuk ben jij ?
Ja, heb gediend, dat was nadat ik je oma heb gedaan en voor ik je moeder heb gedaan. Hoe gaat het met je zus ?
Weer zon toffe dienstplichtige zeker die er ook alleen was omdat het moest en anderhalf jaar lang zn stoffige legeringsgebouw stond te dweilen. Ook een paar keer met slecht weer op de leusderheide gelegen zeker?
Captain America Lol GIF by mtv

Hoe gestoord zijn die Russen?

Polen arresteert twaalf mensen op verdenking van sabotage voor Rusland - https://nos.nl/l/2521382

De Russen lijken niet echt last te hebben van het gebrek aan Nordstream, wij wel.
Dat lijkt zo.
We hebben Groningen toch ook dicht gedaan. Dat doe je niet als je een tekort hebt.
Nu is gas en benzine iets duurder, boeien. Kabinet wil toch dat we minder gebruiken.

De Yanks hebben de Nordstream opgeblazen, hoe gestoord zijn die?
De Russen lijken niet echt last te hebben van het gebrek aan Nordstream, wij wel.
Rusland betaald oekraine nogsteeds voor de gasstransport via hun pijpleidingen. Oekraine heeft er dus baad bij dat een andere leiding weg valt wat buiten hun om gaat. Voor rusland zelf maakt het natuurlijk niet uit economisch gezien via welke leiding hun gas naar de afnemer komt mits het er maar kan komen.

Rusland betaald oekraine nogsteeds voor de gasstransport via hun pijpleidingen. Oekraine heeft er dus baad bij dat een andere leiding weg valt wat buiten hun om gaat. Voor rusland zelf maakt het natuurlijk niet uit economisch gezien via welke leiding hun gas naar de afnemer komt mits het er maar kan komen.
Ik doelde op de "sancties" waarbij wij Russisch gas en olie duurder via India kopen.

Rusland wil grenzen Oostzee aanpassen, buurlanden spreken van provocatie - https://nos.nl/l/2521445

:dunno: ....even slikken en weer doorgaan... accepteren dat landje verroveren, dan stopt het wel. Als rupsjenooitgenoeg genoeg heeft.

:windup:

Je zal maar ambassadeur van Rusland zijn ergens in Litouwen of Estland ofzo en elke dag op het matje geroepen worden om weer wat uit te moeten leggen aan die fascistische honden. Wat een kutbaan.

Je zal maar ambassadeur van Rusland zijn ergens in Litouwen of Estland ofzo en elke dag op het matje geroepen worden om weer wat uit te moeten leggen aan die fascistische honden. Wat een kutbaan.
En dan die baan ook nog eens niet kunnen weigeren.

Weer zon toffe dienstplichtige zeker die er ook alleen was omdat het moest en anderhalf jaar lang zn stoffige legeringsgebouw stond te dweilen. Ook een paar keer met slecht weer op de leusderheide gelegen zeker?
Captain America Lol GIF by mtv
Lekker man op de leusderheide rond stekkeren, verzamelen bij de hut van klaas.
If you know you know.

Lekker man op de leusderheide rond stekkeren, verzamelen bij de hut van klaas.
If you know you know.
Blij dat ik er nooit weer hoef te komen.
Een keer toen we op dat veldje sliepen bij die hut had een of andere dwaas banaan naakt slaapwandelend zijn pendek in de bomen achter gelaten daar op het talud.

Het duo wat wacht liep was hem trouwens tegen gekomen in zijn geboorte pakje.

Terug
Naar boven