Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Best zorgwekkend als zelfs de president al zegt dat het met de moraal niet zo goed gaat.

Persoonlijk denk ik dat Zelensky al lang wil capituleren maar dat hij gewoon geblackmailed wordt door de VS en co.
Dikke blij! Hup Rusland hup!

Best zorgwekkend als zelfs de president al zegt dat het met de moraal niet zo goed gaat.

Persoonlijk denk ik dat Zelensky al lang wil capituleren maar dat hij gewoon geblackmailed wordt door de VS en co.
Zorgwekkend dat Rusland twee keer strijd nodig heeft om een te kleine bufferzone te creëren.

De Russen zijn nu ongeveer aangekomen waar de Oekraïners hun eerste verdedegingslinie hebben.
En de verliezen bij de Russen zijn al hoog.

En die 100 Oekraïnse drones van gisteren hebben veel schade aangericht aan Russische logistieke doelen. O.a. haven en vliegveld.

Verwacht Zelensky nu dat zijn soldaten harder zullen vechten na deze uitspraken? Als ik daar aan het front zat zou ik desertie of zelfs gevangenschap overwegen.
Hij maakt die Russen helemaal gek.
Klagen over van alles, maar wel 1500 Russen per dag uitschakelen op het slagveld.
En dan de achterlijke hoeveelheid materieel die de Russen verliezen. Er is bv geen enkele lucht verdediging meer op de Krim.

Ik zag 35.000 voorbij komen. Min of meer een veredelde divisie dus.

Ukrainian bloggers demand that eighteen-year-old boys be drafted into the Armed Forces of Ukraine

One of the flagships of this statement is the well-known “military” blogger Evgeniy Karas, who began to be indignant at the absence of 18-year-old boys at the front during a live telethon.

In his words, they need to be called up first, because “ they don’t have a family yet. ”

He believes that it is much more profitable to throw young people into “meat” assaults than 30-year-old men who already have families.

Considering that Karas is directly subordinate to the Office of the President, his statement means one thing - 18-year-old schoolchildren will soon be drafted into the Ukrainian army. And if this really happens, then Ukraine will definitely have no future - the country’s young and economically active population will be virtually destroyed.

lol

Het begint wel steeds lastiger te worden om de Wet van Godwin hierbuiten te houden. Ik zie ze uiteindelijk nog 16 jarigen naar het front sturen.
In his words, they need to be called up first, because “they don’t have a family yet."
Zijn het allemaal weeskinderen misschien? :emo:

Nee, echt een belachelijke redenering. Maar eerlijk gezegd dacht ik dat die al werden opgeroepen.

Laatst bewerkt:
Ukrainian bloggers demand that eighteen-year-old boys be drafted into the Armed Forces of Ukraine

One of the flagships of this statement is the well-known “military” blogger Evgeniy Karas, who began to be indignant at the absence of 18-year-old boys at the front during a live telethon.

In his words, they need to be called up first, because “ they don’t have a family yet. ”

He believes that it is much more profitable to throw young people into “meat” assaults than 30-year-old men who already have families.

Considering that Karas is directly subordinate to the Office of the President, his statement means one thing - 18-year-old schoolchildren will soon be drafted into the Ukrainian army. And if this really happens, then Ukraine will definitely have no future - the country’s young and economically active population will be virtually destroyed.

lol
Als je 18 bent, was je vroeger volwassen.
Tegenwoordig mogen de kinderen tot hun 30ste thuis wonen. Maar ze zijn volwassenen en kunnen helpen en bijdragen net zoals in vredestijd.

Kijk maar naar de protesten tegen Israël, de bomaanslagen op de loodgieter of de gemiddelde leeftijd van plofkrakers. Of de leeftijd waarop je GTA mag spelen. Allemaal rond de 18jaar.

Tegenwoordig mogen de kinderen tot hun 30ste thuis wonen. Maar ze zijn volwassenen en kunnen helpen en bijdragen net zoals in vredestijd.

Kijk maar naar de protesten tegen Israël, de bomaanslagen op de loodgieter of de gemiddelde leeftijd van plofkrakers. Of de leeftijd waarop je GTA mag spelen. Allemaal rond de 18jaar.
images (6).jpeg

Mwa, de reden dat mensen tegenwoordig tot hun 30e vaak nog thuis wonen heeft meer te maken met het feit dat het leven kunstmatig extreem duur is gemaakt zodat bijna elke vorm van zelfontplooiing, ontwikkeling en zelfstandigheid onmogelijk is. Verder denk ik niet dat mensen vroeger eerder “volwassen” waren dan nu.

Maar ik snap je punt. Voor de wet ben je in alle opzichten volwassen op je 18e, dan zou je dus in principe ook de meatgrinder in moeten. Maar toch is 18 wel erg jong. Ik zou er minimaal 21 van maken.

Militaire dienst plicht is ook vanaf 18.
Die boy's kunnen prima een drone vliegen.
En nee, behalve een paar uitzonderingen zou ik die kinderen van tegenwoordig ook niet naast mij willen in een loopgraaf.
De gemiddelde leeftijd van Amerikaanse militairen in Vietnam was 19. Jong maar gretig.
Wat is jouw probleem hiermee?

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven