Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Aan je manier van beschrijven meen ik op te kunnen maken dat je destijds niet bent toegelaten? Dat zou direct een stukje aversie verklaren.
Goed gezien. Ik mocht niet bij de mariniers omdat mijn visus toen -2 was, wel bij de TD maar daar had ik geen zin in. Was toen wel even erg boos want de informatieofficier die bij mij aan huis kwam had gezegd dat je wel een lichte oogafwijking mocht hebben. Een aantal van de mariniers op de foto's van de informatiebrochure hadden brilletjes op...

Goed gezien. Ik mocht niet bij de mariniers omdat mijn visus toen -2 was, wel bij de TD maar daar had ik geen zin in. Was toen wel even erg boos want de informatieofficier die bij mij aan huis kwam had gezegd dat je wel een lichte oogafwijking mocht hebben. Een aantal van de mariniers op de foto's van de informatiebrochure hadden brilletjes op...
NUKUBU.

Ik durf uit mijn hoofd de huidige eisen qua visus niet te noemen voor de Mariniers, maar ik kan me wel voorstellen dat jij op dat moment niet vrolijk was. Vervelend wel.

Ik zou toch een beetje opletten. De beste man kan 100 kg strikt curlen.

Voor de opleiding van Korps Mariniers mag je ook geen ernstige oogafwijking hebben, je mag geen bril of contactlenzen nodig hebben met een sterkte van minder dan -6 of meer dan +6.

Ik heb daar in 1988 in elk geval geen last van gehad, draag n7 nog geen bril of lenzen.
Ja op iPad +1 leesbril nu 🤣

Voor de opleiding van Korps Mariniers mag je ook geen ernstige oogafwijking hebben, je mag geen bril of contactlenzen nodig hebben met een sterkte van minder dan -6 of meer dan +6.

Ik heb daar in 1988 in elk geval geen last van gehad, draag n7 nog geen bril of lenzen.
Ja op iPad +1 leesbril nu 🤣
ouwe lul

Maar ik mocht wel bij de TD of de administratie en niet bij de officiersopleiding van de mariniers of die van de gezagvoerders. Meneer D'Áncona, de kapitein-luitenant die bij mij thuis kwam voor het eerste gesprek, had gedacht dat een lichte oogafwijking geen bezwaar zou opleveren voor mijn eerste of tweede keuze.

Laatst bewerkt:
Dus -6 of +6 noemt men tegenwoordig een niet ernstige afwijking. Dat zijn wel andere eisen dan bij het KCT. In ieder geval wel toen ik opkwam.

Dus -6 of +6 noemt men tegenwoordig een niet ernstige afwijking. Dat zijn wel andere eisen dan bij het KCT. In ieder geval wel toen ik opkwam.
Kct is wel een stuk strenger ja. Zijn ook geen max afwijkingen voor bekend zover ik weet. Je moet gewoon voor medische keuring en daar hoor je het wel van een arts zover ik weet.

Terug
Naar boven