AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik kom bijna klaar !!!!!!
Lees ik nou dat er dus €450.000.000 alleen aan munitie wordt geleverd? Bovenop de 24 F16's? Dat is niet mals.

Dat lees jij goed ja. Onderhand dondert er van alles uitmekaar bij onze eigen krijgsmacht maar maak je daar nou maar geen zorgen over dat komt later wel.
Dat blijft voor mij ook het bijzondere hiervan. Achterstallig onderhoud, kazernes die van ellende uit elkaar vallen, bezuinigingen. Tot niet zo lang geleden was er een tekort aan eigen munitie om te oefenen ( zelf gelukkig geen last van gehad ). Hoe valt het te billijken dat er dan miljarden euro's naar een andere krijgsmacht gaan?

Neem je medicatie en ga terug naar je afdeling, seniel wrak.

Soldaatjes bij de marine. Dacht dat jij jezelf intelligent waande.
Hoe heten jullie dan? Jij zit bij de (a)technische dienst, dan heb je de administratie, de zeedienst en het infanterie corps, de mariniers. Jullie zijn allemaal zeesoldaten.

Dat blijft voor mij ook het bijzondere hiervan. Achterstallig onderhoud, kazernes die van ellende uit elkaar vallen, bezuinigingen. Tot niet zo lang geleden was er een tekort aan eigen munitie om te oefenen ( zelf gelukkig geen last van gehad ). Hoe valt het te billijken dat er dan miljarden euro's naar een andere krijgsmacht gaan?

Dacht dat jij alwetend was.
technische dienst, dan heb je de administratie, de zeedienst
Alleen technische dienst had je goed opa, de andere 2 zijn een tak binnen het overkoepelende dienstvak. Morgen is je geheugen misschien wat beter dan vandaag. Zou dan weer een poging wagen.
het infanterie corps, de mariniers.
Gewoon korps mariniers is goed hoor.

Alleen technische dienst had je goed opa, de andere 2 zijn een tak binnen het overkoepelende dienstvak. Morgen is je geheugen misschien wat beter dan vandaag. Zou dan weer een poging wagen.

Ik heb zelf in 1977 gesolliciteerd bij de mariniers, toen heetten de vier groepen zoals ik ze noemde.

Ik ken inmiddels de, laten we het propaganda noemen. Neemt niet weg dat ik het er niet mee eens ben.
Nee, die oorlog daar is de onze gemaakt. Belangrijk stukje nuance.

"Een tak binnen het overkoepelende dienstvak", stelletje kasplantjes. Zo gaan jullie de oorlog niet winnen.

Terug
Naar boven