Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Kct is wel een stuk strenger ja. Zijn ook geen max afwijkingen voor bekend zover ik weet. Je moet gewoon voor medische keuring en daar hoor je het wel van een arts zover ik weet.
In ieder geval geen bril of lenzen. Met -6 heb je die wel denk ik toch? Ik heb de cursus tot opticien niet afgerond zoals je ziet.

Voor korps commando, moet je minimaal 80% zicht hebben zonder bril of lenzen, en je eigen gebit dragen

Maar 4,2 miljard? Amateurs, maak direct 50 miljard over…
Stel dat Rusland "wint", wat gebeurt er dan met dat geld?

Maar 4,2 miljard? Amateurs, maak direct 50 miljard over…
Het is nu 12 miljard, die 4,2 miljard is al extra.

Daar blijft het natuurlijk niet bij, maar iedere keer vragen ze maar een beetje meer, dan valt het niet zo op.

IMG_2146.jpeg

🤨

Soms denk ik. Trollen deze mensen ook op nu zoals ik dit ook altijd doe?

Maar mijn berichten worden vaak verwijderd of niet doorgelaten door de mods. 😂

Genoeg mensen die er echt zo over denken.
Iedereen die NOS en RTL als betrouwbare berichtgever ziet .

Ik zie steeds meer in dat Zelensky dit gewoon zelf ook doorrekt om of snel Navo lid te worden of omdat ie zelf een te groot ego heeft en zn bevolking hiervan slachtoffer maakt.

En Met inachtneming van de territoriale afspraken mbt Navo die na de koude oorlog zijn afgesproken die alleen de Navo heeft geschonden.

Plus dat Poetin geregeld zegt dat hij nooit oorlog met de navo zou willen en dat zie je nergens in de MSM terug. Hij zei: wij zouden wel gek zijn als we oorlog met Navo zouden willen gezien de Navo hun potentie. Maar nee we zien alleen maar het angstpropaganda dat Poetin ons allemaal op wil eten als hij Oekraïne heeft verslagen.
Sta de Donbas en de Krim gewoon af. Neem je verlies. Hou een buffergebied tussen Rusland en Navo en dan kan iedereen weer verder.

Nucleaire lek.

The number of Ukrainians ready to give up territories to end the conflict has tripled

This is evidenced by the results of a survey by the Kiev International Institute of Sociology (KIIS).

If at the beginning of the SMO only 8-10% of Ukrainians agreed to the loss of territories in exchange for peace with the Russian Federation, then already in December 2023 this figure became 19%. The growth began after the failure of Kiev’s counteroffensive. In May 2024, the number rose to 32%.

At the same time, 55% of Ukrainians are still categorically against any territorial concessions to Russia.

@Slavyangrad

Nog wat meer bommen erop gooien en ze zullen uiteindelijk allemaal wel overstag gaan

The number of Ukrainians ready to give up territories to end the conflict has tripled

This is evidenced by the results of a survey by the Kiev International Institute of Sociology (KIIS).

If at the beginning of the SMO only 8-10% of Ukrainians agreed to the loss of territories in exchange for peace with the Russian Federation, then already in December 2023 this figure became 19%. The growth began after the failure of Kiev’s counteroffensive. In May 2024, the number rose to 32%.

At the same time, 55% of Ukrainians are still categorically against any territorial concessions to Russia.

@Slavyangrad

Nog wat meer bommen erop gooien en ze zullen uiteindelijk allemaal wel overstag gaan
Dat beslissen de Oekraïners inmiddels niet meer. De navo beslist. En die hebben meer bommen dan de Russen.
De Oekraïners hebben de F 16's nog niet eens. Dat zal het moreel ook een boost geven.
Daarnaast gaat het rekruteren van soldaten voor het Oekraïnse leger inmiddels vlotter dan voorheen.

Dat beslissen de Oekraïners inmiddels niet meer. De navo beslist. En die hebben meer bommen dan de Russen.
De Oekraïners hebben de F 16's nog niet eens. Dat zal het moreel ook een boost geven.
Daarnaast gaat het rekruteren van soldaten voor het Oekraïnse leger inmiddels vlotter dan voorheen.
Jij praat ook alles recht wat krom is hè.

Terug
Naar boven