- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oa dit.
En de rode knop.
Educated at the University of Harderwijk?
En de spanningen in de VS.
Op de UvS.
De Russen zijn eerder op, tenzij ze die rijke kapitalisten kinderen straks ook naar het front sturen.
Dat je een grens met een vijandig land zo slecht verdedigd dat een simpele brigade gewoon naar binnen kan wandelen. En dat je eigen troepen zich dan ook direct overgeven :') Een blamage is het zeker, maar ik begrijp nog niet goed hoe het in de strategie past. Ik vermoed eerder wanhoop of kortetermijnsucces om de onderhandelingspositie te verbeteren. Of wellicht de oorlog naar de gewone Rus brengen om aan te tonen dat Poetin niet in staat is zijn eigen land te verdedigen. De PR-waarde is dan belangrijker dan het tactische succes.Ook al is dit alleen maar propaganda en het ontzettend uitvergroten van een (tijdelijk) miniem succes van Oekraïne, het is wel een blamage voor het machtige Rusland dat even wel even zou laten zie hoe snel ze Oekraïne zou verslaan.
het gehele conflict is een blamage in die zin voor Rusland , scherp gezien stekkieOok al is dit alleen maar propaganda en het ontzettend uitvergroten van een (tijdelijk) miniem succes van Oekraïne, het is wel een blamage voor het machtige Rusland dat even wel even zou laten zie hoe snel ze Oekraïne zou verslaan.
Dit, maar ook aan de burgers van het Westen laten zien dat steun ergens toe kan leiden.Of wellicht de oorlog naar de gewone Rus brengen om aan te tonen dat Poetin niet in staat is zijn eigen land te verdedigen.
Dat je een grens met een vijandig land zo slecht verdedigd dat een simpele brigade gewoon naar binnen kan wandelen. En dat je eigen troepen zich dan ook direct overgeven :') Een blamage is het zeker, maar ik begrijp nog niet goed hoe het in de strategie past. Ik vermoed eerder wanhoop of kortetermijnsucces om de onderhandelingspositie te verbeteren. Of wellicht de oorlog naar de gewone Rus brengen om aan te tonen dat Poetin niet in staat is zijn eigen land te verdedigen. De PR-waarde is dan belangrijker dan het tactische succes.
Hoe bericht men hier in Rusland over, @Spambod?
Soms denk ik dat jij een kind bent. 😏De Russen zijn eerder op, tenzij ze die rijke kapitalisten kinderen straks ook naar het front sturen.
Ik schat jou ook niet zo hoog in, niveau net niet zelfstandig en in een inrichting?

Jij bent fan van VladIk denk wel redelijk objectief.
Iets in de zin van: Oekrainse strijdkrachten zijn x-aantal kilometer doorgedrongen op Russisch grondgebied, we doen er nu alles aan om ze terug te dringen.
Daarnaast is er op het nieuws veel aandacht voor burgerslachtoffers. Het schijnt dat ze in de dorpen zie ze binnenvielen lukraak huizen / auto’s beschoten met gewoon nog mensen er in. Gruwelijk natuurlijk, maar zoiets zal je nooit op de NOS horen.
Persoonlijk denk ik dat dit gewoon een soort wanhoopsdaad / pr-stunt is van een langzaam stervend regime. In de Donbass, waar het er echt toe doet, verliezen ze elke dag nieuwe nederzettingen en duizenden soldaten en materieel. Daarom ook dat er voor deze “inval” wekenlang geen nieuws was op MSM over de oorlog in Oekraine
Oekraine is fucked. Dat was het al en dat blijft het ook. Zeker met Trump straks in office.

Jij bent fan van Vlad
Schieten op Burgers?
Dat hebben ze dan goed afgekeken.
Hopelijk nemen ze de kinderen als krijgsgevangen.
Dan hebben die het beter dan in Rusland.
Ja de Russen nemen kilometer in.
Maar op de kaart zie ik nog steeds Avdivka, Bachmoet , etc liggen, dus meer dan 20km hebben ze dit jaar nog niet gehaald. En dat met een sterfte cijfer van 3 Russen tegen 1 Oekraine of zelf 7 Russen tegen 1 Oekraine.
Dat doet Oekraine nu in 1 weekendje. Die 20km.