Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik schat jou ook niet zo hoog in, niveau net niet zelfstandig en in een inrichting?![]()
Een beetje hetzelfde als het westen doet met Oekraïne denk ik.‘k Vraag me af wat de Chinezen wel of niet zullen doen mocht Rusland de controle verliezen.
![]()
Behind the Scenes: China’s Increasing Role in Russia’s Defense Industry
While China may not want to upend ties with Europe and the United States, it seeks to ensure that Russia remains a stable strategic partner. Providing Russia with dual-use components rather than finished weapons has allowed China to provide support for Russia while claiming plausible deniability.carnegieendowment.org
Ik zie ze niet meteen een paar van hun eigen Jets, en aanverwanten, sturen afgaand op dit artikel.
denk dat de waarheid ergens in het midden ligt , zoals het eigenlijk in elk gewapend conflict ligt .beide kanten zullen zich beide schuldig maken aan incorrecte beeldvorming3 of 7 is nogal een verschil
Feit is dat men in Oekraine de wet heeft moeten aanpassen om meer mannen te mobiliseren vanwege hun zware verliezen, waar het Russische leger nog steeds vrijwel uitsluitend met beroepsmilitairen vecht.
Dat zegt in mijn ogen veel meer dan die uit de duim gezogen slachtoffer ratio’s van het ISW.
5 dus.denk dat de waarheid ergens in het midden ligt , zoals het eigenlijk in elk gewapend conflict ligt .beide kanten zullen zich beide schuldig maken aan incorrecte beeldvorming
Ik acht dit niet onmogelijk
Is het historisch gezien niet eens Oekraïns grondgebied geweest?
Ik zag vandaag ook iets over een door Amerikanen gebruikte duiklaars die een eerder onderzoek over het hoofd zag.![]()
Flitspaal leverde de beslissende aanwijzing op die leidde naar vermeende Nord Stream-saboteur
Waren het de Russen? Of de CIA? Of was het toch duikinstructeur Volodymyr Zhuravlov die in 2022 de gaspijpleiding Nord Stream opblies? Die laatste wordt nu officieel gezocht door de Duitse politie, zo werd woensdag bekend. Vorige maand woonde hij nog gewoon in Warschau, nu is hij spoorloos.www.ad.nl
Maar als DPG al gaat vertellen dat Oekraïne erachter zit wordt de kans dat het daadwerkelijk Rusland is een stuk groter.Ik zag vandaag ook iets over een door Amerikanen gebruikte duiklaars die een eerder onderzoek over het hoofd zag.
Ach, het gaat er niet om wie het gedaan jeeft als D66 maar voor lul staat.
Nou, laat Rusland "maar" 4 keer zoveel inwoners hebben als Oekraïne, dan gaat Oekraïne het uiteindelijk winnen
"Een woordvoerder bevestigt aan Duitse media dat rondom de kazerne een gat in het hek is ontdekt, vlak bij de watervoorziening en groot genoeg voor een mens om doorheen te gaan."Duitse kazerne weer open na mogelijke sabotage, voorzorgsmaatregelen op NAVO-basis - https://nos.nl/l/2533232