AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik denk dat 1 op 3 een zeer realistische schatting is. Dat zijn best normale verliezen voor een offensief. Zeker in stedelijke gebieden en met onervaren infanterie kan dat zeker nog oplopen dat slechtere verhoudingen.

Wat de Russen vertellen

Niets over de Russen die zich overgeven.

chinese.gif

‘k Vraag me af wat de Chinezen wel of niet zullen doen mocht Rusland de controle verliezen.

Ik zie ze niet meteen een paar van hun eigen Jets, en aanverwanten, sturen afgaand op dit artikel.

‘k Vraag me af wat de Chinezen wel of niet zullen doen mocht Rusland de controle verliezen.

Ik zie ze niet meteen een paar van hun eigen Jets, en aanverwanten, sturen afgaand op dit artikel.
Een beetje hetzelfde als het westen doet met Oekraïne denk ik.

3 of 7 is nogal een verschil :hahaha:

Feit is dat men in Oekraine de wet heeft moeten aanpassen om meer mannen te mobiliseren vanwege hun zware verliezen, waar het Russische leger nog steeds vrijwel uitsluitend met beroepsmilitairen vecht.

Dat zegt in mijn ogen veel meer dan die uit de duim gezogen slachtoffer ratio’s van het ISW.
denk dat de waarheid ergens in het midden ligt , zoals het eigenlijk in elk gewapend conflict ligt .beide kanten zullen zich beide schuldig maken aan incorrecte beeldvorming

Ik zag vandaag ook iets over een door Amerikanen gebruikte duiklaars die een eerder onderzoek over het hoofd zag.

Ach, het gaat er niet om wie het gedaan jeeft als D66 maar voor lul staat.

Ik zag vandaag ook iets over een door Amerikanen gebruikte duiklaars die een eerder onderzoek over het hoofd zag.

Ach, het gaat er niet om wie het gedaan jeeft als D66 maar voor lul staat.
Maar als DPG al gaat vertellen dat Oekraïne erachter zit wordt de kans dat het daadwerkelijk Rusland is een stuk groter.

Duitse kazerne weer open na mogelijke sabotage, voorzorgsmaatregelen op NAVO-basis - https://nos.nl/l/2533232
"Een woordvoerder bevestigt aan Duitse media dat rondom de kazerne een gat in het hek is ontdekt, vlak bij de watervoorziening en groot genoeg voor een mens om doorheen te gaan."

Nou, van de Duitsers moeten we ook niet veel verwachten. Blijkbaar kunnen ze tegenwoordig al geen kazerne meer verdedigen.

Ik kan mij herinneren dat er toch met een vinger werd gewezen naar Putin-Rusland.

Het opblazen van de Nordstream heeft toch wel behoorlijk wat impact gehad maar dit nieuws wordt gebracht alsof het om iets heel luchtigs gaat. 😂

Terug
Naar boven