MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

De MIVD heeft het niet voorkomen en maakt NAVO medeplichtig!

Wat nu ?

Rusland compenseren :D :D :D

:popcorn:

Ik kan mij herinneren dat er toch met een vinger werd gewezen naar Putin-Rusland.

Het opblazen van de Nordstream heeft toch wel behoorlijk wat impact gehad maar dit nieuws wordt gebracht alsof het om iets heel luchtigs gaat. 😂

Is nu met alles zo. Oh ja trouwens, de vaccins werkten niet en nu ga je er misschien dood aan.

En btw Trump is bijna door zenne b**kes geschoten maar ja die kogel ging net naast dus no biggie

Er zijn een half miljoen Oekrainse mannen dood inmiddels maar ja Poetin zijn leger is nu ook een beetje verzwakt dus boeien

Is nu met alles zo. Oh ja trouwens, de vaccins werkten niet en nu ga je er misschien dood aan.

En btw Trump is bijna door zenne b**kes geschoten maar ja die kogel ging net naast dus no biggie

Er zijn een half miljoen Oekrainse mannen dood inmiddels maar ja Poetin zijn leger is nu ook een beetje verzwakt dus boeien
Sterker nog, je mag je laten vaccineren tegen tegen Apenpokken. Het nieuwe hiv.
Trump is sowieso al te dicht bij het graf om een land te leiden.
Zolang het 1 Oekraïne tegen 3 Russen is, gaan wij niet klagen. 3x een half miljoen is anderhalf miljoen.

Inmiddels wappies 10 slappe happies 0

Vanaf 2:00 min. Dienstplichtigen aan het front vluchten voor de Oekraïners. Worden op de vlucht beschoten door Tjetjenen en vluchten terug naar de Oekraïners om zich over te geven :thumb:

Nee... dienstplichtigen gaan niet naar het front.

Leuke buurman die Putin, klinkt als een half miljoen redenen om te stoppen.

Maarja iets met megalomanische dictator.

Was er dan echt iemand die dacht dat Moskou erachter zat?

annoyed-so.gif

vind het niet gek de tactiek van de russen is ne zo bezopen als de russen zelf :P
Waar is Rokossovski wanneer je hem nodig hebt?

Waarom loopt Rusland te huilen over uit welk land de raketten oorspronkelijk komen.
Daar hebben ze toch ook Chinese Temu en Shine raketten.

Lekker die maximale schade en maximale colleteral damage. Dat zal ze leren.

Als zelfs DPG kritiek heeft op de houding van andere landen moet er wel iets anders gebeurd zijn.

Het was ook wel mooi dat alle media toen naar Rusland wees, terwijl niemand dit echt geloofde. Precies niks te winnen en alleen maar te verliezen.

Moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben wat het resultaat gaat zijn, Oekraine heeft hiermee in mijn ogen echt een hele domme gok genomen als ze dit daadwerkelijk gedaan hebben. Kan me herrineren dat dit toen ook de reden was waarom ik eerder dacht dat dit het werk van de VS of Iran oid was.

Het was ook wel mooi dat alle media toen naar Rusland wees, terwijl niemand dit echt geloofde. Precies niks te winnen en alleen maar te verliezen.

Moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben wat het resultaat gaat zijn, Oekraine heeft hiermee in mijn ogen echt een hele domme gok genomen als ze dit daadwerkelijk gedaan hebben. Kan me herrineren dat dit toen ook de reden was waarom ik eerder dacht dat dit het werk van de VS of Iran oid was.
Lastigste wordt als blihkt dat Zelensky ervan wist, maar het niet kon stoppen.

Ik zag iets langskomen over een hoge officier oid die is weggepromoveerd naar ambassadeur in het VK.

Ik denk een gelijkspelletje.

Terug
Naar boven