MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Die inflatiecijfers zijn fking selectief :roflol:

Het is maar enkele maanden 3.5% geweest in de laatste 3 jaar, in 2022 was de piek bijna 20% en nu is het 9%.

Die hoge innflatie va 1999 was ook een zeer korte periode.
Steks, als je je verveelt, kun je me factchecken svp ;)

1724774845901.png

Deze vind je wel interessant denk ik.

Dit is niet perse een debunk, maar meer een uitleg over de structurele terugkerende problemen die nu ook weer spelen onder Putin.

Ha ha ha
Valt te verwachten. Zelfde als met de leopard. Die lui hebben geen idee hoe ze er mee om moeten gaan.

Steks, als je je verveelt, kun je me factchecken svp ;)

1724774845901.png
Chatgtp
Ongeveer een derde (of 33%) van de Russische federale begroting wordt als geheim geclassificeerd. Dit percentage omvat uitgaven voor defensie, nationale veiligheid, inlichtingendiensten, en andere gerelateerde sectoren. De exacte cijfers kunnen variëren, afhankelijk van het jaar en de mate van transparantie die de Russische overheid hanteert, maar over het algemeen blijft ongeveer een derde van de begroting verborgen voor het publiek en de internationale gemeenschap.

In 2023 besteedde Rusland ongeveer 6% van zijn bruto binnenlands product (BBP) aan defensie, wat neerkomt op ongeveer 17-20% van de totale federale begroting. De precieze percentages kunnen echter variëren afhankelijk van de bron en de manier waarop defensie-uitgaven worden berekend, vooral omdat een aanzienlijk deel van de uitgaven in Rusland als geheim is geclassificeerd.

Rusland heeft de afgelopen jaren zijn militaire uitgaven verhoogd, vooral in de context van de conflicten in Oekraïne en de bredere geopolitieke spanningen.

Gaan geruchten dat die F16 dus is neergehaald door een eigen Patriot systeem. Als dat daadwerkelijk zo is, is dat wel heel erg lol.

Ik bedoelde de reden dat 'ze' rustig aan doen. Fascinerende strategie.

Tis een rijk en verwend kind dat carrière maakt in het bedrijf van zijn pappa. Tijd zat om te trainen en te juicen, maar nog steeds moeite om zijn Bambix pap binnen te houden.

Die willen ze niet aan het front.

Waarom ben jij zo een hater op mannen en loop je gister in een vrouwenlog wederom weer te cringe slijmen als een oude vieze rokkenjager.
Ben je vroeger een keer te hard gepakt door de paters ofzo?

Niets nieuws of fascinerends aan. Uitputting, uiteindelijke gaat de navo ook zoiets hebben van godver we pomper er miljarden in en er gebeurd niets.

Dit. Plus een algehele mobilisatie oid zou de hele Russische samenleving nogal ontwrichten en nu is dat nauwelijks het geval. Behalve in Kursk en in Belgorod merk je nergens dat het oorlog is, aan niks.

Bovendien blijven er over een tijdje ook helemaal geen Oekrainers meer over. Ook in dat opzicht speelt tijd alleen maar in het voordeel van Rusland.

Terug
Naar boven