Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Zo groot is de numerieke overmacht van Rusland helemaal niet dat als er geen Oekrainer meer is dat Rusland er niets van merkt.

Nee? Hoeveel mobilisatierondes en wetswijzigingen heeft Oekraine al doorgevoerd dan, terwijl men in Rusland vrijwel uitsluitend met beroepsmilitairen vecht?

Nee? Hoeveel mobilisatierondes en wetswijzigingen heeft Oekraine al doorgevoerd dan, terwijl men in Rusland vrijwel uitsluitend met beroepsmilitairen vecht?
Jij denkt niet dat, mocht het zover komen, de NAVO met boots on the ground ingrijpt?

Ik hoop overigens van niet, maar de inwonersaantallen van Rusland en Oekraïne één op één met elkaar vergelijken en praten over mobilisaties slaat als een tang op een varken.

IMG_2735.jpeg

Nu.nl blijft lachen. Niet echt geïnvesteerd in deze oorlog. :rolleyes:

Dus als er straks een paar miljoen Russen dood zijn en nog meer gehavend merkt Rusland daar niets van?

Dat zegt dan veel over de huidige staat van het land.

Jij denkt niet dat, mocht het zover komen, de NAVO met boots on the ground ingrijpt?

Ik hoop overigens van niet, maar de inwonersaantallen van Rusland en Oekraïne één op één met elkaar vergelijken en praten over mobilisaties slaat als een tang op een varken.

Ik denk het niet.

Binnenkort met Trump in office denk ik sowieso dat men Oekraine loslaat en Rusland al het gebied links van de Dnjepr pakt en eventueel ook Odessa. En daar zal het wel een beetje stoppen / bevriezen / whatever.

Dus als er straks een paar miljoen Russen dood zijn en nog meer gehavend merkt Rusland daar niets van?

Dat zegt dan veel over de huidige staat van het land.

Wij praten volgens mij totaal langs elkaar heen.

Maar dat heb jij wel vaker met mensen die een discussie met jouw pogen te voeren heb ik gemerkt.

Niets nieuws of fascinerends aan. Uitputting, uiteindelijke gaat de navo ook zoiets hebben van godver we pomper er miljarden in en er gebeurd niets.

Je hebt een punt, ben wel benieuwd of en wanneer dat punt komt. Het is relatief een goedkope oorlog voor het westen, en zonder economische crisis en westerse doden valt de publieke opinie ook wel te managen.

En Rusland voelt 2 jaar oorlog vast ook wel als je schapen naar N-Korea moet sturen, ondanks dat Spambod er niets van merkt.

Edit: En als Rusland makkelijk had kunnen doorbreken dan hadden ze dat wel gedaan.

Nu.nl blijft lachen. Niet echt geïnvesteerd in deze oorlog. :rolleyes:
Vind de gekozen censuur op Nu.nl ook al zo vreemd. Israël? je kan niet reageren. Duitsland neemt maatregelen tegen geloof geweld? je kan niet reageren. Harris is heldin, Trump maakt fout op fout. Oekraïne is een mooi en eerlijk land en maakt stappen, Rusland verliest alleen maar buiten proportie veel.

Maar goed dit is eigenlijk off topic.

Vind de gekozen censuur op Nu.nl ook al zo vreemd. Israël? je kan niet reageren. Duitsland neemt maatregelen tegen geloof geweld? je kan niet reageren. Harris is heldin, Trump maakt fout op fout. Oekraïne is een mooi en eerlijk land en maakt stappen, Rusland verliest alleen maar buiten proportie veel.

Maar goed dit is eigenlijk off topic.
Ja daar zijn ze wel goed in bij nu.nl.

Dan kies je toch een ander medium voor je nieuwsgaring. Dat kan gewoon in Nederland.
Ik heb anders al een tijdje niets meer van Russia Today gezien...

Al een tijdje vraag ik me af wat een goede nieuwsbron zou zijn om een beetje bij te blijven en óók wat meer perspectieven te zien, dat grazen op twitter wordt een mens ook niet beter van.

Misschien maar weer terug naar NOS of RTL icm GeenStijl, dat is dan accepteren dat je het nieuws een week of een dag later krijgt, maar geeft misschien wat meer rust.

Iemand suggesties?

Ik heb anders al een tijdje niets meer van Russia Today gezien...

Al een tijdje vraag ik me af wat een goede nieuwsbron zou zijn om een beetje bij te blijven en óók wat meer perspectieven te zien, dat grazen op twitter wordt een mens ook niet beter van.

Misschien maar weer terug naar NOS of RTL icm GeenStijl, dat is dan accepteren dat je het nieuws een week of een dag later krijgt, maar geeft misschien wat meer rust.

Iemand suggesties?
facebook

Terug
Naar boven